Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, heb ook even een avondje niet gekeken. Stelletje spammers! Ben benieuwd florisj, hoe het eruit komt te zien! pics zodra het erop zit!
Nu snel douche en spulletjes pakken, en lekker naar het noorden. Eindelijk weer rijden! Heb er zin in! *O* Misschien ergens nog maar eens een mooi fototje maken van de bike, kwam erachter dat ik helemaal geen echte mooie heb. Dat kan natuurlijk niet.

Ga je er ook een andere kappenset op gooien florisj..? :P
 
Hoe was jullie vakantie geweest?
En hebben jullie nog foto's gemaakt die ergens te vinden zijn anders moet ik zoveel terug gaan zoeken.
We moeten nog steeds een Vogeze topic maken waar alle info terug te vinden is. Hier staan wat foto's!

@BW ik heb jou foto's nog niet, kunnen we dat nog een keer fixen ;)
 
Laatst bewerkt:

deze al gezien van yamaha back to the future :?
lorenzo, spies, crutchlow en edwards verkleed als hippies _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe was jullie vakantie geweest?
En hebben jullie nog foto's gemaakt die ergens te vinden zijn anders moet ik zoveel terug gaan zoeken.
Supergaaf! Vogezen zijn echt heel mooi, lekker vloeiende wegen over bergpassen enzo, heerlijk :) Alleen jammer dat Jeroen op de donderdag was gevallen en niet meer verder kon rijden '(
Ik heb nog niet alle foto's en filmpjes, zodra ik alles bij elkaar heb gooi ik het wel online :)
 
Laatst bewerkt:
nee gewoon het filmpje afkijke :P
het filmpje duurt maar 6 seconden :?

en de knoop is doorgehakt, binnen nu en een paar maand
gaat de supermotard eruit en komt er een stuntmotor voor in de plaats *O*
moet dan zoiets zijn:

http://www.stuntforum.nl/phpBB3/download/file.php?id=5077&mode=view
http://www.stuntforum.nl/phpBB3/download/file.php?id=5078&mode=view

deze staat te koop voor 1800 en alle opties die je nodig hebt zitten erop
Gaaf, ook een leuke hobby :Y
Jouw SM is een 2-cilinder 2-takt toch?
 
het filmpje duurt maar 6 seconden :?Gaaf, ook een leuke hobby :Y
Jouw SM is een 2-cilinder 2-takt toch?

your pc sucks :r ik krijg een filmke van 5 minuten te zien.
en min supermotard is een 1 cilinder 2takt

iemand nog rijden vanmiddag? ga zo eff rondje doen
 
223 euro?? pff das minder..

waar werd jij ergens geflitst dan florisj?

morgen ben ik wss ook present op het FF met een matty, hopen dat 't droog wordt want hij komt uit de onderste regionen van ons land om ons prachtige motorstekkie te bewonderen (sarc) ;)
 
223 euro?? pff das minder..

waar werd jij ergens geflitst dan florisj?

morgen ben ik wss ook present op het FF met een matty, hopen dat 't droog wordt want hij komt uit de onderste regionen van ons land om ons prachtige motorstekkie te bewonderen (sarc) ;)
Ik was het, Jeroen. Als je vanaf de A2 richting de ring rijd, heb je net voor de rotonde aan de linker kant dat grote ronde ding (kom niet uit Eindhoven). Op de rotonde heb ik de eerste afslag genomen richting AH XL. Daar ben ik op de eerst volgende kruising geflitst :(
 
Laatst bewerkt:
223 euro?? pff das minder..

waar werd jij ergens geflitst dan florisj?

morgen ben ik wss ook present op het FF met een matty, hopen dat 't droog wordt want hij komt uit de onderste regionen van ons land om ons prachtige motorstekkie te bewonderen (sarc) ;)
Is het vandaag "Spreek Jeroen aan als Floris" dag ofzo? :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan