The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen mn vrouwelijke charme in de strijd gooien, hopen dat ze de slagbomen heel even voor me dicht willen gooien :+
 
Het zou juist mooi zijn als deze opdracht toch voltooid wordt!

mag een hefbrug ook? :P

lijkt mij wel, nergens in de opdracht staat dat de brug ook open moet zijn ofzo ;)

had potverdorie gister een brug gevonden, met losse spoorbomen, zaten die dingen op slot :(
 
tis geen dating topic he :N




:+


go forth and find ye bridge :9


Ik mag niet meedoen op deze so I'm finding other things to do :+


Als vandaag om 17:00 nog geen foto geupload is ga ik hem zelf doen. Geen idee of het telt, maar het is in ieder geval om te laten zien dat jullie een stel aanstellers zijn ;)
 
Ik ben om 16:00 klaar, geef me ff... :+

En doe me anders die locatie van jou pb'en dan ga ik het wel regelen *D


En mij opeten? _O- Ik heb meer lef en ballen dan de gemiddelde mf'er! Come at me brah ! :+
 
~[offtopic] Heehee niet zo bitchen over mijn motorstekloos zijn he :P
@blade vandaag palingroken dmv een burnout? :P
~[/offtopic]


@sandmann jammer dat ik moet werken anders mocht je me wel ophalen om mee te gaan, dan kon ik alsnog voor de afleiding zorgen:+
 
[afbeelding]

Het had nogal wat voeten in de aarde want ik stond er precies op het moment dat er én heel vele politie was en een hele hoop bussen. Dus snel er voor gegooid op de plek waar je normaal instapt en fotootje geschoten. Wilde nog vragen of iemand een foto wilde maken met mij er bij, maar iedereen keek echt meteen weg en afkeurend, dus we doen het zo :)
Bus 33 voor de mensen die er ook wel eens staan.


Volgende foto...
Maak een foto van je motor aan de verkeerde kant van de gesloten slagbomen van een brug

Ik heb vandaag een poging gedaan! Wou eventjes langs een brug hier rijden om te kijken/vragen wanneer die openging toen ik verderop een mini "Slagboom" spotte. Motor erachter gezet en foto gemaakt in de hoop dat de opdracht zo geformuleerd was dat deze foto er aan voldeed.

Als ik eerlijk ben: Het is niet de slagboom die dichtgaat om het verkeer tegen te houden als de brug open gaat. Maar durf niet te zeggen of deze "slagboom" "van" de brug is hoewel ik geen andere reden kan verzinnen waarom hij er staat :? :? .

Ik laat het aan de jury over dus hierbij een foto van streetview + mijn eigen foto!

tCTpE.jpg


I1eD3.png



Jaja, ik ben heel creatief geweest :) .

@MiniatureDisaster, Ik wist dat je ook deze brug bedoelde maar deze is onbemand (op afstand bestuurd) en hangt dus vol met camera's.. Dus niemand om af te leiden :N .
 
Laatst bewerkt:
@kimbeau ik wist dat daarachter ook nog die mini stond haha:p ik vind het een waardige en goed gelukte poging! Mocht niemand je overtreffen vind ik dat jij het punt verdient ghehe.

Camera's vallen ook af te leiden?:+
 
Ik wacht nog ff af of die goedgekeurd gaat worden, anders trek ik er om 4 nog ff op uit
Ik stel voor dat jij hem vanmiddag nog een keer doet bij de 'echte' slagboom.

Idee hierboven is leuk, maar de uitvoering minder :P
 
Ik wacht even tot de TS hem goed keurt tot het plaatsen van mijn nieuwe opdracht, of tot 20:18, dan beschouw ik hem ook als een puntje..

Nu hopen dat hij snel goedgekeurt word dan kan iemand mijn opdracht hopelijk vandaag nog vervullen :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan