MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. Hypo = te laag. Hyper = te hoog. Is beide niet goed overigens.

Alleen ik vind de slok nogal radicaal. Operatie is dat ook. Dus het is meer kiezen uit twee extreme dingen, die misschien niet eens genoeg oplossing bieden.
 
Laatst bewerkt:
psst nog stiekem snel tussendoor voordat ik weer verder ga: ik heb me pasje binnen! nu begint de echte tijd voor proefrijden :D
*O*

Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
sterkte met keuze maken
full


Hier inmiddels begonnen aan koud bier om t klussen te veraangenamen O-)

wat verrassend :')
 
Zal ik m maar helemaal doen dan? 8-) *O* *O*
Nou? :P als dat zou kunnen *O* met z'n tweetjes.


psst nog stiekem snel tussendoor voordat ik weer verder ga: ik heb me pasje binnen! nu begint de echte tijd voor proefrijden :D
*O*


Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
Snap er niet veel van maar -O-
 
Klopt. Hypo = te laag. Hyper = te hoog. Is beide niet goed overigens.

Alleen ik vind de slok nogal radicaal. Operatie is dat ook. Dus het is meer kiezen uit twee extreme dingen, die misschien niet eens genoeg oplossing bieden.
Lastig joh. Erg kl*te.

Wat raden de doktoren aan?
 
Thanks iedereen..Slok is radio-actief jodium.. beetje Japan in het klein zeg maar. Moet een week in quarantaine, poezen moeten ook de deur uit. Ik mag niet binnen een meter van andere mensen (vooral zwangere vrouwen) komen. Ik kan dus ook niet het vliegtuig naar Barbados pakken en daar uitstralen bijvoorbeeld. Mijn schildklier sterft door het radioactief materiaal (deels) af, waardoor ik kans hebt op een normale schildklier waarde. Je hebt na het nemen van de slok 40% kans om goed uit te komen (voorlopig geen medicatie - in de toekomst wordt je vanzelf een hypo, dus dat gaat wel sowieso komen), 40% kans om te laag uit te komen (=direct hypo) en 20% kans om te hoog uit te komen waardoor je nog een keer mag.
Ah. Nu ik snap beter -O- :j
 
Vraagje aan Fred over de Zumo:

Ik krijg de laatste tijd steeds minder kaarten erop bij een update. Is het verstandig om het intern geheugen van de Zumo af en toe te wissen of moet ik de kaarten op de SD-kaart opslaan en hoe gaat dat dan?

:?



Denk dat je hem even moet PB'en. Dit gaat ie nooit zien ;)



Italdag: Bij mooi weer wil ik ook wel even kijken :Y



Lekker voor mezelf een vers courgette soepje gemaakt :9 *O*
 
Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.


Damn... klote meis. Sterkte :j
 
@ JJ, dank voor je uitleg. Inderdaad niet zomaar een slokje... Pff... Maar wat je zegt, het is kiezen uit 2 extremen... Geen van de twee kiezen is dus geen optie begrijp ik?! Heel veel sterkte meis! :j
 
vind de slagingspercentage van het slokje wel laag... hoe zit dat met een operatie ?

Ow en serafina, gefeliciteerd met je pasje.
 
@ JJ, dank voor je uitleg. Inderdaad niet zomaar een slokje... Pff... Maar wat je zegt, het is kiezen uit 2 extremen... Geen van de twee kiezen is dus geen optie begrijp ik?! Heel veel sterkte meis! :j


:^


Saffi: Felie ;) en plezier met proefrijden *O*
 
T heeft weer geregend en de kikkers komen weer in groepen tegelijk over de drempel :')

Beemer gedraaid in de schuur, kan ik ook de rechterkant poetsen *O* |(
 
Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
-O-


sterkte...
 
:W

Succes met de kikkers. :') Hoe komen die beesten over de drempel dan, heb je de deur niet dicht? :)

Vandaag een redelijk kansloze dag. Hele week eigenlijk al. Alleen maar kleine klusjes om de tijd te vullen, het wachten is op onderdelen. :')

Verder overigens nog steeds gewoon helemaal... *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan