MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!

Voor de zekerheid: Stuk tussen Hilversum Noord en Laren, bij de af- en opritten van de snelweg even oppassen: wegwerkzaamheden, stukken asfalt weggeschraapt en kuilen e.d.
 
Laatst bewerkt:
:') Stelletje gefrustreerde tiepgeiten bij de gemeente _O-


[me="Michiel85"]mompelt iets over nota sleepkosten en verkeerd kenteken[/me]


Beetje jammer alleen dat ik waarschijnlijk alsnog moet gaan betalen B|
 
http://www.youtube.com/watch?v=_d8ROhH3_vs

Het donker zal ook wel meevallen. ;) Goede verlichting op de Nederlandse wegen (itt de Duitse wegen).

Meh your point being with the movie??

Ach ik schrok alsnog wel want verwachte het niet en de motor reed niet fijn met al die sporen. :)

Iig weer thuis, kom er net achter dat mn ketting zo strak als n snaar staat..dat klopt niet en zo heb ik m de laatste keer ook niet afgesteld...raarrrrrrr... :?
 
Meh your point being with the movie??

Ach ik schrok alsnog wel want verwachte het niet en de motor reed niet fijn met al die sporen. :)

Iig weer thuis, kom er net achter dat mn ketting zo strak als n snaar staat..dat klopt niet en zo heb ik m de laatste keer ook niet afgesteld...raarrrrrrr... :?
wel op het slapste punt van de ketting afgesteld de laatste keer?

Achteras wel goed vast gedraaid (niet TE, juiste moment....)?

Rekening ermee gehouden dat je ketting strakker gaat staan als je op de motor gaat zitten?
 
Meh your point being with the movie??

Ach ik schrok alsnog wel want verwachte het niet en de motor reed niet fijn met al die sporen. :)

Iig weer thuis, kom er net achter dat mn ketting zo strak als n snaar staat..dat klopt niet en zo heb ik m de laatste keer ook niet afgesteld...raarrrrrrr... :?

Nederengels..... alweer... B| :+ ;)

Zoals ik je uitleg las moest ik daaraan denken hehe. ;) Weg asfalt! Ik zag je al rijden met een bordje in je handen met 'Help!' erop. ;) (niet te zwaar aan tillen Erik)
 
*O*

Zo, de dag zit er weer op. Nog steeds kleine klusjes aan het doen, wachtend op onderdelen. Ach, zo kom ik wel vlotjes door m'n takenmap heen. :+

Vanavond proefrijles hier in Leeuwarden, ben benieuwd. :)
 
wel op het slapste punt van de ketting afgesteld de laatste keer?

Achteras wel goed vast gedraaid (niet TE, juiste moment....)?

Rekening ermee gehouden dat je ketting strakker gaat staan als je op de motor gaat zitten?

Kheb ook al lopen nadenken wat ik verkeerd kan hebben gedaan maar ik had er goede hulp bij... dus dat kan het niet zijn.
Kheb daarna geloof ik wel mijn vering laten aanpassen maar of dat echt van invloed daarop is?
Nja tijd om m weer wat losser te zetten. :)

@ Nocer: Meh ok dat bordje met help gevoel is wel herkenbaar ja haha :P
 
Middag allemaal! :W

@All: graag gedaan. Nog verzoekjes voor de komende nacht?? ;)

@DD: onrustige nacht achter de rug??

@Rijders van vandaag: lekker hoorrrrrrr! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan