Yamaha Tricker Deel II

Hebbuh hebbuh hebbuh! :9~

pic_005zoom.jpg


pic_006zoom.jpg


pic_007zoom.jpg


pic_008zoom.jpg


g0102QYCYSK052W10.jpg


Ook in het geel met speedblock:
d0101QYCYSK052W39.jpg


g0102QYCYSK047W02.jpg


Allemaal bij meneer Yamaha in Japan te koop... :Y -O-
 
Wow, da's gewoon de Tricker 2.0 :Y
 
Dat zadeltje is zoooooooooooo mooi! Net die Flat Tracker fiets van Kenny Roberts...

kroberts%20dirt%20300.jpg


kenny+roberts+1975+indy+mile+winning+yamaha+tz750+ims+motogp+weekend+yamaha+display+08+27+2011.jpg



En die helmen vind ik ook om te kwijlen.
 
:Y King Kenny! Nog steeds een erg mooie livery!

En toch ooit verslagen door onze eigen Jack Middelburg :)
 
Zeg schatjes, dat zijtwee totaal vrschillende brommers. De ene is een dikke 650 maar wwarschijnlijk een 750 XS, die onderste een vette tweetakt RD. Wel hele fijne outfit, met lekker lompe nummerplaat.
 
Zeg schatjes, dat zijtwee totaal vrschillende brommers. De ene is een dikke 650 maar wwarschijnlijk een 750 XS, die onderste een vette tweetakt RD. Wel hele fijne outfit, met lekker lompe nummerplaat.

Ja dat zag ik ook darlink, gaat om de vormgeving, het plaatje, niet de techniek. :')
 
Ik zit die lijst eens door te kijken, maar vraag me echt af in hoeverre het klopt. Voorbeeld: Als we die lijst mogen geloven, is er 1 Suzuki RG250. En ik ken er sowieso al 2 :)
 
Laatst bewerkt:
Vroeg het me ook al af, mijn broer heeft die ene BSA C11 die er op staat. Haha.
Maar ja, via de website van RDW is deze info helaas niet te vinden. Dat zou de beste bron zijn.
 
Beetje gek: de engine guard en skidplate hebben ze wel in het zwart maar die doppen niet. Klik hier in de rechter kolom op 全数表示 ( 16 ) en je krijg een pagina met accessoires.
 
Weet je toevallig ook van welk materiaal ze zijn?
Zit nl. nog in de leercurve op de tricker ;)
Kunststof. Stevig kunststof maar ze beschadigen wel. Als je een langere as door de voorvork zou steken en handig bent met een draaibank zou je wellicht zelf ook nog wel iets kunnen fröbelen?
 
Je moet sowieso een langere as hebben, en de rubbers hebben een uitsparing onder de vork, dus een crashknob past nooit zomaar. Wat ook leuk is.....een skateboard wiel....kost geen reet, in elke kleur te krijgen en qua samenstelling vergelijkbaar met die oranje, rubberen doppen. Die overigens gespoteenzijn met oranje en blanke lak en dus bij de eerste stuiterpartij al bladderen
Skateboard wielen, 10 euro voor de elcheapo variant. Moet je wel cruizer of longboard wielen zoeken, normalewielen zijn niet breed genoeg. Jajajaja, ik heb het allemaal geprobeerd
 
Je moet sowieso een langere as hebben, en de rubbers hebben een uitsparing onder de vork, dus een crashknob past nooit zomaar. Wat ook leuk is.....een skateboard wiel....kost geen reet, in elke kleur te krijgen en qua samenstelling vergelijkbaar met die oranje, rubberen doppen. Die overigens gespoteenzijn met oranje en blanke lak en dus bij de eerste stuiterpartij al bladderen
Skateboard wielen, 10 euro voor de elcheapo variant. Moet je wel cruizer of longboard wielen zoeken, normalewielen zijn niet breed genoeg. Jajajaja, ik heb het allemaal geprobeerd

:}

Creatief met kurk :Y
 
Je moet sowieso een langere as hebben, en de rubbers hebben een uitsparing onder de vork, dus een crashknob past nooit zomaar. Wat ook leuk is.....een skateboard wiel....kost geen reet, in elke kleur te krijgen en qua samenstelling vergelijkbaar met die oranje, rubberen doppen. Die overigens gespoteenzijn met oranje en blanke lak en dus bij de eerste stuiterpartij al bladderen
Skateboard wielen, 10 euro voor de elcheapo variant. Moet je wel cruizer of longboard wielen zoeken, normalewielen zijn niet breed genoeg. Jajajaja, ik heb het allemaal geprobeerd
Is het een beetje gelukt om die skateboardwielen erop te prutsen? Zo ja: heb je nog een fotootje? :)
 
Laatst bewerkt:
Je moet sowieso een langere as hebben, en de rubbers hebben een uitsparing onder de vork, dus een crashknob past nooit zomaar. Wat ook leuk is.....een skateboard wiel....kost geen reet, in elke kleur te krijgen en qua samenstelling vergelijkbaar met die oranje, rubberen doppen. Die overigens gespoteenzijn met oranje en blanke lak en dus bij de eerste stuiterpartij al bladderen
Skateboard wielen, 10 euro voor de elcheapo variant. Moet je wel cruizer of longboard wielen zoeken, normalewielen zijn niet breed genoeg. Jajajaja, ik heb het allemaal geprobeerd
Goed idee, een uitsparing freezen voor de vork moet niet zo lastig zijn.
Weet je nog wel type je gebruikt hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan