Yamaha Tricker Deel II

Goed idee, een uitsparing freezen voor de vork moet niet zo lastig zijn.
Weet je nog wel type je gebruikt hebt?


Hij heeft ze een poosje geleden hier opgeduikeld....

l.jpg


:Y
 
En geen kapotte ellebogen en gaten in de broek......dus.....ik kan het nog steeds
Hahaha
 
Volgens mij is iedereen aan het rijden ipv hier aan het posten. En rijden kan natuurlijk het beste op een Tricker...

Onze Tricker gaat zoals het nu lijkt de deur uit, samen met de Transalp en dan komt er één andere motor voor in de plaats. Meer ruimte in de garage en we rijden te weinig en eigenlijk nooit met z'n tweeën.

Als ik hem niet via hier of Marktplaats kan verkopen dan gaan we kijken of we hem kunnen inruilen.

Iemand nog op zoek naar een Tricker, voor zichzelf of een ander?

Bouwjaar 2005, km-stand 22.316. Voorzien van veel originele accessoires zoals:
  • Asdoppen.
  • Engineguards.
  • Skidplate.
  • Dubbele SuperSound-uitlaat.
  • Bagagerek.
Verder:
  • Acerbis handkappen.
  • Iridium bougie.
  • Vorig jaar voorzien van nieuwe keerringen in de voorvork en nieuwe ketting & tandwielen, is sindsdien nog geen 500 km mee gereden.
  • Acerbis tasje achterop voor slot etc.
  • Van achteren 2,5 cm verhoogd, originele onderdelen zijn erbij dus je kunt hem zo weer verlagen.
  • Stofhoezen om de voorvorken.
  • Originele handleiding, sleutels etc etc.

Richtprijs: EUR 2.750. Hij hoeft niet weg, dus voor een spotprijs gaat hij niet de deur uit. Dan rij ik er zelf lekker op door :]

Reageer hier of stuur me een PB als je belangstelling hebt.

Ricardo

Tricker1.jpg

Tricker2.jpg

Tricker3.jpg

Tricker4.jpg

Tricker5.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Tricker is verkocht en de Transalp ook. Zaterdag halen we een BMW F650GS (de nieuwere tweecilinder 800 cc) op. :]
 
Bij het opruimen van m'n garage kwam ik dit DRC HC2 motorfiets liftje nog tegen.

Voor 35,- issie van jou, excl. verzendkosten.

!CBFk9-gEGk~$(KGrHqUOKpQE0U0uCNQBBNGOIOTdKQ~~_12.JPG


!CBFk9-gEGk~$(KGrHqUOKpQE0U0uCNQBBNGOIOTdKQ~~_12.JPG


!CBFk-ywEWk~$(KGrHqUOKoYEz!t)k(BfBNGOIQ0+ZQ~~_12.JPG


!CBFk+Qw!Wk~$(KGrHqIOKigEzQnQ00d0BNGOISbs6!~~_12.JPG


!CBFlFpwB2k~$(KGrHqMOKj0EzlMlwGjYBNGOIn3Rlw~~_12.JPG


!CBFlH5!EWk~$(KGrHqYOKj!EzJ5rOFl7BNGOIv!NcQ~~_12.JPG


Fillumpie:


Volgens de fabrikant:

•Top plate is height adjustable to fit under most minis and full size dirt bikes.
•New design makes for easy operation with long durable double-levered jack pedal.
•Easy safety hook system prevents accidents.
•Pivot your bike for easy maneuverability.
•Second generation "Height Control Lift Stand" offers rugged and durable performance unmatched by any other brand.
•Maximum lifting weight is 330 pounds
•245mm – 350mm (9.5” to 14”) height


Kan het zelf niet beter zeggen.

EU 92,- betalen mag ook, dat kan hier: http://webshop.motocrossshop.nl/drc-hc2-lift.html
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen Tricker meer maar mijn "ex" is gelukkig wel in de familie gebleven.
Zodoende kon ik 'm 24 augustus eindelijk eens uitproberen op een Motogymkhana parcours in Winschoten.
Normaal doe ik Gymhana met mijn MT03, maar ik geloof dat ik de Tricker toch iets te vroeg verkocht heb...

trickermg2.jpg


trickermg3.jpg


trickermg4.jpg


 
Wil geen oude koeien uit de sloot halen maar zijn er helemaal geen tricker eigenaren meer?
Heb er namelijk zaterdag eentje op de kop getikt. Voorzien van mvv uitlaat, handkappen, breed stuur, bagagarekje, enige guards etc. Geinig fietsje voor in de stad en heb er ook een offroad ritje mee gereden langs het kanaal.
 
Wil geen oude koeien uit de sloot halen maar zijn er helemaal geen tricker eigenaren meer?
Heb er namelijk zaterdag eentje op de kop getikt. Voorzien van mvv uitlaat, handkappen, breed stuur, bagagarekje, enige guards etc. Geinig fietsje voor in de stad en heb er ook een offroad ritje mee gereden langs het kanaal.
jawel hoor, maar MF is gewoon dood.
 
Er is gelijk weer wat leven in dit forum en wat humor wat mij ontgaat
Toevallig (ex) tricker eigenaren uit de omgeving Tilburg/Eindhoven die wat
leuke plekjes/ (off road) weggetjes/verlaten industrie terreinen weten waar
de tricker echt tot zijn recht komt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan