Algemeen TT Assen verzameltopic

kijk een peter dat is weer eens mooie info. zijn deze 2 van mij de enige modelen die er van zijn of zijn er meer van uitgebracht ?
 
kijk een peter dat is weer eens mooie info. zijn deze 2 van mij de enige modelen die er van zijn of zijn er meer van uitgebracht ?
Bij de drukkerij waar ik werkte drukten we veel voor Rizla maar er waren meer drukkerijen die dat deden. De blauwe hebben wij niet gedrukt alleen deze oranje, en daar zit ook nog een verhaaltje bij. De eerste order werd afgekeurd omdat de binnenkant bedrukt was in donkerblauw net als op de voorkant en dat moest zwart zijn en dus werd de 1e order vernietigd. Fout van de klant!
Dat weet ik nog goed ook al is het al bijna 14 jaar geleden *D
 
ja die van mij is zwart gedrukt.
full
 
Iemand interesse in een TT puzzel van 1000 stukjes? Heb 2 dezelfde liggen van Wilco Zeelenberg winnaar SS600 Assen 1997, nog helemaal in folie, je moet ze alleen nog wel zelf in elkaar puzzelen ;)
b_2173.jpg


Voor de liefhebber :Y
 
mijn voxan zijspan aangebouwd door www.basicsidecars.com zal tezien zijn op de motor beurs in utrecht. dus als je daar heen gaat kom dan even langs in hall 9 stand A030 .[afbeelding]
Erg fraaie motor heb je, hopelijk trok die veel bekijks tijdens de Motorbeurs Utrecht? :)

Hoe staat het verder met het verzamelen? Ik heb de afgelopen weken het een en ander aangeschaft:

- TT Assen herinneringsitem inclusief een stuk asfalt van de oude Noordlus
- Officiele Yamaha teamkleding zoals gedragen tijdens de MotoGP van Laguna Seca in 2005
- Het logo van het Kenny Roberts team dat boven de fabriekspoort hing voor hun failliessement

Mijn dank voor deze items gaat uit naar MF'er desleutel :}

En in Amerika heb ik het volgende aangeschaft:

- Programmaboekje van de MotoGP van Indianapolis in 2008, de eerste GP die daar werd verreden dus.
- Een gesigneerde kneeslider van MotoGP coureur Ben Spies
- Een door Valentino Rossi gesigneerde AGV K-3 helm, oftewel zijn kampioenshelm uit 2008.

Heb deze drie objecten 'gewonnen' op een veiling ten behoeve van doodzieke kinderen.

Al met al ben ik zeer tevreden, nu is het nog een kwestie van bedenken hoe ik die spullen thuis ga krijgen. :}

Zal van alles eerdaags wat foto's posten! :)
 
Laatst bewerkt:
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/ en alle pins van voor 1987.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\

[afbeelding]

/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////

deze zoek ik dus nog. ;)
 
en deze zoek ik nog . dus als iemand hem heeft hou ik mij aanbevolen. :Y
full


lepeltje TT races 1955 assen KNMV
 
Laatst bewerkt:
Wat ontzettend gaaf zeg, mooi om te zien dat je gewoon lekker doorverzamelt! Kan niet wachten om weer terug in Nederland te zijn voor wat dat betreft. :) Alhoewel je vanuit het buitenland natuurlijk wel het e.e.a. kunt aanschaffen:

578677_354527214593690_100001092422739_978643_1597354346_n.jpg


Stuk asfalt van het TT circuit, ben hier ongelofelijk blij mee! Heb hier al een tijd naar gezocht, en eindelijk in mijn bezit. :}

Iets anders moois, maar heeft niets met de TT te maken:

548433_354528214593590_100001092422739_978649_323779644_n.jpg


Het officiele MotoGP team logo van het Proton Kenny Roberts team, wat boven hun fabriekspoort in Londen hing voor ze failliet gingen.

Erg mooie items, al zeg ik het zelf. :)
 
[afbeelding]

Stuk asfalt van het TT circuit, ben hier ongelofelijk blij mee! Heb hier al een tijd naar gezocht, en eindelijk in mijn bezit. :}
:)

mooi hoor dat stukje asfalt. die zoek ik ook nog. maar tot nu toe ging hij aan mijn neus voorbij. [ steets weer iemand met een hoger bod dan ik. :Y

ook is er een mieniatuur van dat standbeeld in assen . zoek ik ook nog. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan