MF Gooi en Vechtstreek *Deel 109*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook de hele dag er mee bezig tussen de oren.......

Sterkte steef .



Iedereen bedankt voor de sterkte wensen. Fijn om te merken dat iedereen zo mee leeft. Doet een mens goed *D

Jij ook ;)

Blijft iets heel aparts.
Dubbel gevoel wil ik het niet noemen, maar je bent er flink mee in de weer.

En het is zeker fijn om te merken dat veel mensen meeleven.
Warme dekens zijn altijd lekker ;)
 
Over uit het raamgooien gesproken, afgelopen weekend mogen laptop werpen :+
kwam tot 14 meter *D
nu overigens met de fiets naar m'n werk :X :W
_O- dat was echt lache


Achi en GN gecondoleerd :/
:^


Dit weekend nog iemand te porren voor een ritje?
zondag ?


je bent toch niet in functie he?
_O-



full
 
Hoe vordert t pootje? :P Al een idee wanneer je weer op wil gaan stappen? :P


14 weken geleden :')

Gaat goed, schaatssprongen, trampoline inspringen en squatten en lunshes zijn aan de orde van de dag......

Privé BMW rijden zal niet lang meer duren, voor de baas BMW rijden nog wel een paar maanden.
 
Laatst bewerkt:
14 weken geleden :')

Gaat goed, schaatssprongen, trampoline inspringen en squatten en lunshes zijn aan de orde van de dag......

Privé BMW rijden zal niet lang meer duren, voor de baas BMW rijden nog wel een paar maanden.
Flink doorbikkelen, dan kan je tijdens de pekelmaanden weer op de BMW stappen :+

Nog steeds sterkte met het (waarschijnlijk) afzien bij de revalidatie :)
 
14 weken geleden :')

Gaat goed, schaatssprongen, trampoline inspringen en squatten en lunshes zijn aan de orde van de dag......

Privé BMW rijden zal niet lang meer duren, voor de baas BMW rijden nog wel een paar maanden.

Klinkt goed allemaal. Zit je ondertussen nog wel thuis of ben je alweer een beetje aan het werk in aangepaste vorm ? Of moet je echt fysiek weer helemaal fit zijn om te kunnen werken ? Lijkt mij dat je daar toch ook wel weer naar uitkijkt of niet ?
 
Klinkt goed allemaal. Zit je ondertussen nog wel thuis of ben je alweer een beetje aan het werk in aangepaste vorm ? Of moet je echt fysiek weer helemaal fit zijn om te kunnen werken ? Lijkt mij dat je daar toch ook wel weer naar uitkijkt of niet ?


Man, sta te popelen om weer voor de baas naar buiten te gaan...maar mag nog niet.
Ben nu 16 uur per week het wijkteam aan het ondersteunen met het oppakken van plakzaken :/ niet mijn ding maar wel ok om weer lekker aan de gang te zijn en de waan van de dag te voelen.
 
Misschien kom ik dan ook eventjes buurten. Hangt er een beetje vanaf hoe mijn weekend loopt. :+

Huisvesting geregeld (NOT). Afijn, ik hoefde niets meer te regelen aldus de huisbaas daar, dus dat geeft mij ongeveer 99% zekerheid dat ze van niets weten. Ga er maandag achter komen.

Voorlopig blijf ik daar drie weken, misschien 5. Blijf ik 5, dan heb ik ruzie. Dan moet ik eigenlijk uitboeken hier op LWD en daar weer inboeken. Dat betekent dat ik de kamer hier moet opgeven, en dat ben ik dus absoluut niet van plan. :')

Morgen vrij, dat scheelt.

Achi, GN, S5 en iedereen die bekend was met die motorrijder, veel sterkte met het verlies van jullie collega.

Achi, succes met het knietje! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan