Triumph Speed Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen *D
Wat een weer zeg, net terug uit zuid-frankrijk.
Dit maakt de overgang wel lekkerder zo :Y
Gaan er nog mensen sturen of naar hans van wijk?
 
Ja lekker gereden :] *O*
Wordt wakker van morgen en kon het rubber NOG STEEDS ruiken -O-



Heeft iemand trouwens een Hoog resolutie foto van een Kevin Carmichael replica S3?? :?

Hahaha, ik zat er toevallig ook.
Snap sowieso niet wat daar nou tof aan is maargoed.
 
Zo, motor net ff gewassen!
Wu wel ff rijden, maar gisteren is de achterband in rook opgegaan en leek me niet zo verstandig meer om daar lekker mee te knallen vandaag...
Dinsdag nieuw setje rubber monteren, zat zelf te denken aan de sportsmart, iemand toevallig andere tips?
Rijstijl is waarvoor de speed oa is gemaakt, lekker doorrijden en moet flink plakken bij droog weer.. Nat weer rij ik eigenlijk nooit in.. Zou ook wel prettig zijn als de band een beetje goede hellingshoeken aankan...
 
Zo, motor net ff gewassen!
Wu wel ff rijden, maar gisteren is de achterband in rook opgegaan en leek me niet zo verstandig meer om daar lekker mee te knallen vandaag...
Dinsdag nieuw setje rubber monteren, zat zelf te denken aan de sportsmart, iemand toevallig andere tips?
Rijstijl is waarvoor de speed oa is gemaakt, lekker doorrijden en moet flink plakken bij droog weer.. Nat weer rij ik eigenlijk nooit in.. Zou ook wel prettig zijn als de band een beetje goede hellingshoeken aankan...

Sportsmart hoor ik echt veel goede dingen over, ga ik de volgende x ook proberen.
Heb nu de nieuwe Metzeler M5, ook zeer prettig maar Metzeler is volgens mij
over het algemeen niet zo populair.
Van alle banden vond ik tot nu toe nog steeds de Pure`s het best.
 

niet meer gezien, nog wel een rode '11 speed gespot met union jack tankbeschermer en rode rimstriping, van wie was die ook weer :?

even leuk gebabbeld met brian en tripleklus een rondleiding gegeven door de speeltuin hiero, was weer lekker }) :] })

en ja, die witte hebben toch wel wat O-)

full


ook bijna nog een helm gekocht voor mds, maar ze hadden m niet in t oranja -O-

full
 
Dernet nog een witte speed gespot in Noordwijk. Stond aan de boulevard. Uurtje of half 3 3 u. Iemand van hier mischien?
 
hee klus, heb t niet willen starten probleem opgelost!

ook de schakelaar in de koppelingshendel bleek corrupt te zijn |(
wat is t met die dingen :? 2 in een week tijd!!! B|
 
Net ook ff lekker stukkie sturen gedaan met maatje. Ff naar Harderwiek, was aardig druk.

niet meer gezien, nog wel een rode '11 speed gespot met union jack tankbeschermer en rode rimstriping, van wie was die ook weer :?

even leuk gebabbeld met brian en tripleklus een rondleiding gegeven door de speeltuin hiero, was weer lekker }) :] })

en ja, die witte hebben toch wel wat O-)

[afbeelding]

ook bijna nog een helm gekocht voor mds, maar ze hadden m niet in t oranja -O-

[afbeelding]
*O* *O* *O* *O*

Ik had vroeger een MDS brommer helm !!! Jammer dat ze geen Orange hadden 1!!
 
Vandaag weer een heerlijke 200km erbij gezet, de S3 had het erg naar z'n zin })
 
Terug uit het Westerwald. Mooi weer gehad en lekker gereden. :] 's Avonds een biertje en gisteravond BBQ. Wat mij betreft weer voor herhaling vatbaar... 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan