The Riding Game MF Style, SS and the rest [6]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moesten ons trouwens nog wel uit de voeten maken :] , beveiliging liet via de intercom weten dat de politie onderweg was... _O-

En we zijn nog wel netjes voor het hek gebleven :Y
 
Laatst bewerkt:
Ok, thnx :}

Jij op je motor naast een postbode met karretje en dan beide minimaal 1 duim omhoog

-O- -O- :N

Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag ook van je werkgever of familie zijn) motorfiets. Of je er zelf ook opstaat mag je lekker zelf weten :P

of ben ik nu aan het zeuren...
 
Laatst bewerkt:
Jij op je motor naast een postbode met karretje en dan beide minimaal 1 duim omhoog

Je motor bij het naambord van een montessorischool

Deze moet dan toch wel te doen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat wel. :+ Maar denk dat ze wel heel raar zullen staan kijken als de leerling ineens in de ankers gaat om ergens een foto van te kunnen maken :')
Ik denk als ik toendertijd zoiets nodig had en het hem zou vertellen, hij nog speciaal de les naar locatie zou laten gaan _O-
 
Als je het van te voren verteld wel ja. :+ Maar als hij van niks weet. En je stopt ineens ergens. Zal hij ook wel denken; wat gaat die in godsnaam doen :+
Dat deed mijn instructeur wel toen ik opeens remde omdat er geen peut meer in zat :+
Erg winderig die dag en draaide net tegen de wind in roept die in mijn oor 'WEL GAS BLIJVEN GEVEN!'
 
Dat deed mijn instructeur wel toen ik opeens remde omdat er geen peut meer in zat :+
Erg winderig die dag en draaide net tegen de wind in roept die in mijn oor 'WEL GAS BLIJVEN GEVEN!'

Had ik ook gedaan toen ik bij de rijschool wegreed. Brande al een benzinelampje, dus wist niet hoe lang ik dan nog door kon rijden, en of hij 't uberhaupt wist. Dus eerst het beste tankstation op gereden. 'Kiki, richtingaanwijzer uit' Nuh no way!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan