Brommer ophangen aan de muur

ibracadabra

MF'er
16 jan 2010
53
0
Het ziet er naar uit dat ik over enkele weken mijn brommer ga inruilen voor een motor, en nu wil ik de brommer op mijn slaapkamer aan de muur ophangen. Ik ben niet van plan de brommer te verkopen want ik denk dat ik er dan later spijt van krijg, het is zo'n mooi ding en hij wordt niet meer gemaakt... Ik heb er ooit eens keer een foto, in erg slechte kwaliteit, van gezien maar dan met een motor aan de muur. Heeft iemand enig idee hoe dat gedaan wordt en is hier een voorbeeld van? Ik heb niks gevonden op internet. Ik zou hem eventueel ook gewoon op de grond neer kunnen zetten maar dat neemt zoveel ruimte in.
 
'Motor ophangen aan de muur' > 'Brommer ophangen aan de muur'

hmmm, een brommer.....
 
Duct-tape? Ty-rips? WD-40?

Ooit eens een uitzending van zo'n bouw je droomhuis gebeuren gezien; die kerel had z'n Ducatie in de woonkamer hangen. Geen idee hoe, maar wel erg stoer :}
 
Achja, je hebt ze ook als motoruitvoering. Is precies hetzelfde alleen iets meer cc's :)
 
Mooie schans bouwen in de voortuin van je ouders, goeie aanloop nemen en volgas door de gevel heen.
Niet té hard want dan blijft ie niet in de muur zitten en moet je de muur weer opmetselen voor je een 2e poging kan doen.
 
gewoon ophangen aan een art klasse 3 of hoger kettingslot :?

maar je zal een beugel moeten monteren!
laatst in een bar geweest waar de kastelein zijn Harley aan de wilgen muur had gehangen. gewoon twee rustpunten voor de banden en met een ketting tegen de muur getrokken!
 
Laatst bewerkt:
8-)

3569983591_22daa94e5f.jpg
 
geheel afhankelijk van de situatie.
Misschien heb je wel peperkoek muren en een betonnen plafond. Dan kun je hem beter aan het plafond hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan