MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
sapa-vietnam.jpg


88d5b_Vietnam-NhaTrang-pg1-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Middag :W


Zo, strepen zitten erop. *Dheb nu 1 week pta (waarvan 3 dagen vrij *D) en daarna de BOOK. (Zou je me via pm kort kunnen uitleggen wat je gaat doen met de BOOK)
Daarna zit ik een hele tijd ergens anders. (ter compensatie van de lange duur ga ik wel militair B rijbewijs en C rijbewijs doen).
Ben pas klaar met typetraining in jan 2013.
maar dat staat allemaal nog niet echt vast. Hoop ergens nog wel dat dat veranderd, maarja ik zie het wel ;)
Hoe ver ben jij nu?Voordat ik echt naar mijn functie ga, moet ik nog verschillende opleidingen/cursussen doen. Die sluiten alleen niet allemaal op mekaar aan dus tussentijds nog wat opvulbezigheden :P
Maar ondertussen is het wel gewoon een betaalde baan, dus mag niet echt klagen ;)Heb de afgelopen 15 weken op vliegbasis Woensdrecht gezeten (doordeweeks)
Die ''BOOK" cursus heb ik ook weer op woensdrecht. ;)

Gefeliciteerd met de streepjes, en het belangrijkste, de extra centjes. Van Sld 3 naar Kpl is ongeveer de grootste stap die je gaat maken. ;)

Sure, zal morgenavond wel even wat tikken, dan heb ik ook even de kans om m'n BOOK boekje af te stoffen. Maar het is allemaal niet zo schokkend, geen grote oefeningen meer. Veel spelletjes, hoop geneuzel...heel veel "Hoe voel je je daarbij?" "Wat doet dat met je?" "ALLE feedback is een cadeautje, dat stop je in je rugzakje." Etc. :)

Jammer van het lange wachten, maar de rijbewijzen zijn dan wel weer een leuke compensatie. En positief bekeken, des te langer de opleiding duurt des te langer blijf je buiten schot qua reorganisatie. :P
 
@ Henk :W



@ JeGo: Welkom terug en van harte ;)



@ Toos: Mooi dat de problemen opgelost zijn, heb ik jou vanmiddag horen rijden hier? :+
 
Hoef niet te sprinten straks, tram werd 5 minuten geblokkeerd door een auto die strategisch geparkeerd stond :')

Maar we hebben weekend, dus lekker op t gemak een flinke bak koffie bij de Starbucks halen :)
 
Mogguh

Ben je even een dagje weg, meteen weer een nieuw topic en 5 pagina's al weer verder...

Maar gisteren dus mijn Supermoto clinic gehad van Marcel van Drunen.

Wat was dat kicken zeg! *O*
Eerst het slechte nieuws: 1 gebroken duim, 1 ontwrichte schouder en een volle broek -O-
Goede nieuws, ik was het niet *O*

De dag begon om 11 uur in Valkenswaard, aardig stukkie rijden vanuit Almere, maar de moeite meer dan waard

Na kort wat theorie gehad gingen we een rondje lopen over de baan en daarna meteen met de Yamaha's de baan op.
Wat is dat raar rijden zeg. Ik heb dan zelf wel een KTM SM, maar zo'n 450cc aangepaste crosser, die maar 10 kilo weegt ofzo... dat is raar rijden zeg. Kwas nog net niet de sloomste... :X
Nadat het voor iedereen wel duidelijk was dat we er weinig nog van konden gingen we dus leren hoe het wel moest. We begonnen met rondjes rijden en dan proberen je stepjes aan de grond te krijgen. Ik kwam tot 2 cm, dus volgende keer beter. Maar vond dat al knap zat van mijzelf. Van de groep waren er 2 die het wel haalde btw.
Het is wel gaaf hoe plat je de motor kan leggen terwijl je amper vaart maakt, dat leer je niet bij je rijlessen. Ga ik dus ook snel met mijn eigen motor uitproberen de komende dagen.
Hierna werd het tijd om het sliden te leren. Aanrijden en dan proberen te sliden en door 2 pionen een haakse bocht proberen te maken. Dat lukt dus niet als je niet weet hoe je moet sliden :+
Dus de volgende opdracht was, aanloop nemen, vol in zijn 4 aankomen rijden, dan gas dicht, terug schakelen naar 1 en alleen met achter bij remmen. En jawel, sliden *O* :} Weliswaar nog niet de bocht in, maar wat een gevoel om de achterkant zo te laten glijden.
Volgende oefening moest er weer met voor bij geremd worden. Als eerste valt dan op dat je zo ontzettend hard afremt, dat je dus ruim voor de pion al de snelheid er uit hebt, je moet dus echt veel later remmen dan je normaal doet. En dan dus de motor de juiste kant op laten glijden en 180 graden bocht maken. En jawel, ook dat lukte :)

Hierna het circuit weer op en hetzelfde doen als je de bocht in gaat.
Helaas bleek mijn lijf het halverwege de middag op te geven, dus heb niet veel meer kunnen rijden.
Laatste oefening was nog een stuk zand rijden en die heb ik ook moeten overslaan. Volgend jaar ga ik nog een keer, en doe dan in de ochtend maar rustig aan, zodat ik het echte "circuit sliden" beter kan leren. En natuurlijk door het zand heen jakkeren op je slicks :Y

Helaas werden er geen foto's gemaakt.... B| Waren denk ik te weinig deelnemers om een fotograaf te laten komen. Volgende keer beter. tis het geld mij wel waard


Erwin gaat nu shoppen voor een lichte SM om op het industrieterrein te spelen :+
klinkt goed :Y

JeGo :W
Klinkt goed, gefeliciteerd en veel plezier morgen *D
:^

Winterfiets weer tot leven gewekt, had enige overreding nodig, maar ze rijdt weer heerlijk :]
*O*

Een van de betere trollen van de laatste tijd:

[afbeelding]
|(

Middag! :W

Had ik eigenlijk al gezegd dat vanmorgen mijn weekend begonnen was?! *O* *D
:/

zo weer bijgelezen nu weer ff Battlefield spelen
 
Zijn er hier trouwens meer mensen die de kaartupdate op hun zumo 660 niet op de zumo krijgen??
Bij mij blijft ie zeuren over te kort geheugen (op de zumo).. :?
Ik heb voor de installatie 2 Gb vrij op mn zumo, zo groot zijn die kaarten toch niet??
 
Middag :W


Zo, strepen zitten erop. *Dheb nu 1 week pta (waarvan 3 dagen vrij *D) en daarna de BOOK. (Zou je me via pm kort kunnen uitleggen wat je gaat doen met de BOOK)
Daarna zit ik een hele tijd ergens anders. (ter compensatie van de lange duur ga ik wel militair B rijbewijs en C rijbewijs doen).
Ben pas klaar met typetraining in jan 2013.
maar dat staat allemaal nog niet echt vast. Hoop ergens nog wel dat dat veranderd, maarja ik zie het wel ;)
Hoe ver ben jij nu?Voordat ik echt naar mijn functie ga, moet ik nog verschillende opleidingen/cursussen doen. Die sluiten alleen niet allemaal op mekaar aan dus tussentijds nog wat opvulbezigheden :P
Maar ondertussen is het wel gewoon een betaalde baan, dus mag niet echt klagen ;)Heb de afgelopen 15 weken op vliegbasis Woensdrecht gezeten (doordeweeks)
Die ''BOOK" cursus heb ik ook weer op woensdrecht. ;)
Goed weer van je te horen! En gefeliciteerd! *O*
 
Zijn er hier trouwens meer mensen die de kaartupdate op hun zumo 660 niet op de zumo krijgen??
Bij mij blijft ie zeuren over te kort geheugen (op de zumo).. :?
Ik heb voor de installatie 2 Gb vrij op mn zumo, zo groot zijn die kaarten toch niet??

Europe CN2012 is zo'n 1,85Gb. Beetje kleine meuk her en der nog op het kaartje en het is zo te kort. ;)
 
Omdat ik geen zin heb in de was, en er niets op tv is, maar een SW:

CorFreek heeft zijn laatste dagje gehad *O* ; Sunny op zoek naar een scanner voor zoonie :+ ; Fox vond zijn gebroken en gekneusde ledematen leuk genoeg om op zoek te gaan naar een SM :P ; Mieg kijkt ook naar wat anders (ehh...motor hoop ik?); JeGo kan nu eindelijk op zijn strepen gaan staan :} ; verschillende Gooiers aan de koffie; Paarse Krokodillin mag nu wennen aan Jan in haar zadel; de helft van GN's weekend is voorbij :P ; Poik hoeft niet het vuur uit zijn sloffen te rennen en (geheugen)kaart ellende -O-

Edit 1: en nog dank voor alle *O* voor m'n hondje: ze is erg opgeknapt. *D

Edit 2: Michiel: hoe bevalt het Noortje? :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie SW WB!


Tis soms behoorlijk zwaar zowel mentaal als fysiek. Ze is nu bijna op de helft (dat gaan snel), dus nog even volhouden! Thnx for asking ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan