DE ONTKNOPING van 'Help sta met lekke achterband in 020'

Status
Niet open voor verdere reacties.

locuta

Die hard MF'er
11 jul 2007
316
0
Rotterdam
Hoi allen, beetje vervelend/onhandig dat ik nu weer een nieuw topic moet openen, maar dat komt omdat de moderators van MF telkens wel héél snel slotjes zetten, terwijl de discussie en tips nog volop uitgewisseld werden naar aanleiding van mijn lekke band afgelopen zaterdag in Amsterdam. Zie UPDATE 'Help sta met lekke achterband in Amsterdam' voor waar dat ook alweer over ging.

Ik wilde het verhaal toch even netjes afsluiten voor iedereen die tips had gegeven en had aangeboden te helpen. Het is namelijk eind goed al goed inmiddels. Ik ben met de door de wegenwacht aangebrachte prop voorzichtig helemaal naar Schijndel gereden, waar mijn dealer zit. Waarom niet naar een dichterbij huis (Rdam) gelegen dealer/motorzaak? Omdat Huybers mijn dealer is en ik tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen met ze heb gehad. De lekke band was erg vervelend en kwam helaas doordat zij de band niet goed hadden gefixed, maar iedereen kan fouten maken, dacht ik zo, dus ik wilde ze de kans ook geven om het goed te maken. En dat hebben ze geweldig gedaan!! Ik heb inmiddels een gloednieuwe Bridgestone en ik kan zeggen dat ze dat op uiterst nette wijze en met veel excuses en extreem nette korting hebben opgelost. Ik ben dus weer helemaal blij, met mijn nieuwe band en met Huybers.

Inmiddels weer lekker kunnen scheuren. Geen vierkante band meer ook, dus de bochten lopen ineens weer. Dat het koud was net, was ik eigenlijk zo weer vergeten.

Kom maar op met die winter, ik blijf lekker rijden!! :)

Kirsten
 
Kijk, dat klinkt als Huybers. Goeie zaak!

Is het toch nog een mooi drieluik geworden.
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen, beetje vervelend/onhandig dat ik nu weer een nieuw topic moet openen, maar dat komt omdat de moderators van MF telkens wel héél snel slotjes zetten, terwijl de discussie en tips nog volop uitgewisseld werden

Daar heb ik al eerder m'n vraagtekens bij gezet, inderdaad. Waarom zo snel (of überhaupt eigenlijk) een slotje? Wat is er mis met een topic gewoon weg laten zakken wanneer het probleem opgelost is, of als de discussie is doodgebloed?

Natuurlijk, als het topic totaal ontspoort terwijl de vraag beantwoord is, of de discussie klaar is, dan kan een slotje uitkomst bieden. Maar 95% van de topics kan gewoon rustig wegzakken in de topiclijst.

Ik blijf die slotjeszetterij onnodig vinden, het valt me ook al langer op (vooral in techniek).
 
Laatst bewerkt:
Een discussie is soms sneller klaar dan je denkt.
En het voorkomt eenzelfde discussie in meerdere topics.

En kan ook gevraagd worden of een topic weer (even) open kan, ipv nieuwe aanmaken. Beetje een zooitje zo.

En dat allemaal ivm een lekke band in Amsterdam |(

Nou ja, tis iig opgelost :Y
 
Netjes van Kirsten dat ze hier nog even laat weten dat ze naar tevredenheid is geholpen door Huybers.
Zo lees je ook eens wat positiefs over een motordealer!

Geniet van je nieuwe bandje!
 
Mooi van Huybers, maar toch vermeldenswaard dat de ANWB blijkbaar op een goede manier een goede prop heeft gezet; anders had TS nu nog in A'dam gestaan..
 
Ik durf geen slotjes meer te doen...

Krijgen we klachten van
 
Arme Martell. :)
Lief dat je er nog geen slotje op zet. Hij ebt vanzelf wel weg, dit topic. Vermoed ik zo. ;)
 
images
 
Tjongejonge,

4 topics over dezelfde lekke band....

Leuk dat je MF als platform gebruikt voor je blog.... :')

Ik zou voor straf nog 2 topics openen voor je lekke band.
Moeten die mods maar niet het lef hebben om jouw topics op slot gooien. 8-)
 
Hoi allen, beetje vervelend/onhandig dat ik nu weer een nieuw topic moet openen, maar dat komt omdat de moderators van MF telkens wel héél snel slotjes zetten, terwijl de discussie en tips nog volop uitgewisseld werden naar aanleiding van mijn lekke band afgelopen zaterdag in Amsterdam. Zie UPDATE 'Help sta met lekke achterband in Amsterdam' voor waar dat ook alweer over ging.

Ik wilde het verhaal toch even netjes afsluiten voor iedereen die tips had gegeven en had aangeboden te helpen. Het is namelijk eind goed al goed inmiddels. Ik ben met de door de wegenwacht aangebrachte prop voorzichtig helemaal naar Schijndel gereden, waar mijn dealer zit. Waarom niet naar een dichterbij huis (Rdam) gelegen dealer/motorzaak? Omdat Huybers mijn dealer is en ik tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen met ze heb gehad. De lekke band was erg vervelend en kwam helaas doordat zij de band niet goed hadden gefixed, maar iedereen kan fouten maken, dacht ik zo, dus ik wilde ze de kans ook geven om het goed te maken. En dat hebben ze geweldig gedaan!! Ik heb inmiddels een gloednieuwe Bridgestone en ik kan zeggen dat ze dat op uiterst nette wijze en met veel excuses en extreem nette korting hebben opgelost. Ik ben dus weer helemaal blij, met mijn nieuwe band en met Huybers.

Inmiddels weer lekker kunnen scheuren. Geen vierkante band meer ook, dus de bochten lopen ineens weer. Dat het koud was net, was ik eigenlijk zo weer vergeten.

Kom maar op met die winter, ik blijf lekker rijden!! :)

Kirsten

Mooi dat het zo naar tevredenheid is opgelost.
Toch wil ik wel iets kwijt:
Huybers heeft het netjes opgelost maar volgende keer besluit je gewoon om een nieuwe band te nemen met zo'n gereden aantal kilometers.
Heb je nou 2000 km gereden en je gaat dan voor vulkaniseren dan snap ik dat, maar weet dat het altijd een gok blijft.
Dus eigenlijk niet meer doen, en zeker niet bij 16.000 gereden km's ok? ;)

Veel rijplezier!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan