choke gaat gelijk weer terug

moniquerene

MF'er
1 dec 2011
56
0
Purmerend
Hoi,

Wie weet wat het probleem is van een choke die zo gauw je hem hebt uitgetrokken gelijk weer terug gaat,
ik heb een suzuki intruder 750
 
heb je al geprobeerd de choke met de hand (zonder kabel) te bewegen?

mischien blijft de binnenkabel hangen in de buitenkabel en zet je het hele gebeuren gewoon op "spanning" als je de choke "uitrekt".
zodra je hem dan los zou laten zou de kabel weer naar zijn "nul" stand gaan.
 
Bij mij zit er een veer aan het pookje dat aan de carb zit die tegenwerkt. In het schuifje in het handvat zit ook nog een remblokje. (GPZ600r) Die is er bij mij een keer uitgevallen nadat ik de kabel had vervangen. Toen had ik dus ook dat het hendeltje gelijk weer terug schiet.
 
ik weet niet hoe het bij de intruder zit,maar bij mij[fireblade] zit de chokeknop op de binnenkabel en onder het rubber [metten onder de trekknop] zit een kunstof "moer" die kan ik iets strakker draaien zodat ie in elke gewenste stand blijft staan
 
Vraag: Is het probleem ooit opgelost? Ik zit nu met hetzelfde probleem. Misschien dat iemand mij raad kan geven

Nee, nooit.

Een van de grootste mysteries op M-F ooit !!





In dit topic chokeprobleem Intruder 750 staan wel wat goede tips trouwens en ook nog over het specifieke mechanisme van de choke van de Intruder !! *D
 
Laatst bewerkt:
Als mensen iets niet weten....oke
als mensen in andermans ogen stomme vragen stellen oke...

maar wanneer je een topic hebt geopend waar ik al 2 tot 3x vertel wat het probleem is en je gaat bet dan gewoon in een andere topic weer vragen....

ja...van dat soort mensen zakt echt mijn broek af....
 
Hmmmm ik snap je reactie niet helemaal.
choppiedolly maakt een topic aan voor zijn probleem met de choke.
daar zijn diverse mensen geweest die een zo goed mogelijke oplossing hebben geboden.
ik heb zelf genoeg ervaring met de vs modellen en ik weet exact hoe de blokkering van het kabeltje werkt.
ik heb hem in zijn eigen topic 2x verteld hoe het exact in elkaar zit...
en dan gaat hij een oude topic omhoog halen en het hier nog een keer vragen...

ja dan zakt daar je broek toch van af van die figuren....vraag me wel eens af waarom wij dan nog antwoorden geven op de vragen als ze er toch niets mee doen
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm ik snap je reactie niet helemaal.
choppiedolly maakt een topic aan voor zijn probleem met de choke.
daar zijn diverse mensen geweest die een zo goed mogelijke oplossing hebben geboden.
ik heb zelf genoeg ervaring met de vs modellen en ik weet exact hoe de blokkering van het kabeltje werkt.
ik heb hem in zijn eigen topic 2x verteld hoe het exact in elkaar zit...
en dan gaat hij een oude topic omhoog halen en het hier nog een keer vragen...

ja dan zakt daar je broek toch van af van die figuren....vraag me wel eens af waarom wij dan nog antwoorden geven op de vragen als ze er toch niets mee doen

Pannekoek... :+


Ik ben het met je eens, zoals je in mijn reply ziet.




En dat van je broek afzakken en afbeeldingen daarvan hoef ik inmiddels niet meer uit te leggen he ?? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan