The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
Hele motor moet niet persé, is wel leukst natuurlijk. Soms helaas niet mogelijk, bij mijn foto bijvoorbeeld kon ik niet verder naar achter, en ik ga mijn motor ook niet aan binnenkant van de bocht op de weg zetten..

Dus hierbij mijn verbeterde poging, wat andere foto in sowieso betere kwaliteit.

imag0067sf.jpg


Als je goed kijkt/beetje inzoomt zie je 2 paarden, 1 met een groene deken over zich heen, de ander met zijn hoofd bij de grond en een witte bles. Helaas erg mistig hier :(
 
Laatst bewerkt:
Hele motor moet niet persé, is wel leukst natuurlijk. Soms helaas niet mogelijk, bij mijn foto bijvoorbeeld kon ik niet verder naar achter, en ik ga mijn motor ook niet aan binnenkant van de bocht op de weg zetten..

Dus hierbij mijn verbeterde poging, wat andere foto in sowieso betere kwaliteit.

[afbeelding]

Als je goed kijkt/beetje inzoomt zie je 2 paarden, 1 met een groene deken over zich heen, de ander met zijn hoofd bij de grond en een witte bles. Helaas erg mistig hier :(

Ok bind hem next
 
Laatst bewerkt:
Hele motor moet niet persé, is wel leukst natuurlijk. Soms helaas niet mogelijk, bij mijn foto bijvoorbeeld kon ik niet verder naar achter, en ik ga mijn motor ook niet aan binnenkant van de bocht op de weg zetten..

Dus hierbij mijn verbeterde poging, wat andere foto in sowieso betere kwaliteit.

[afbeelding]

Als je goed kijkt/beetje inzoomt zie je 2 paarden, 1 met een groene deken over zich heen, de ander met zijn hoofd bij de grond en een witte bles. Helaas erg mistig hier :(

veeel duidelijker dan die van mij :P
next!!
 
Hele motor moet niet persé, is wel leukst natuurlijk. Soms helaas niet mogelijk, bij mijn foto bijvoorbeeld kon ik niet verder naar achter, en ik ga mijn motor ook niet aan binnenkant van de bocht op de weg zetten..

Dus hierbij mijn verbeterde poging, wat andere foto in sowieso betere kwaliteit.

[afbeelding]

Als je goed kijkt/beetje inzoomt zie je 2 paarden, 1 met een groene deken over zich heen, de ander met zijn hoofd bij de grond en een witte bles. Helaas erg mistig hier :(

Inderdaad, prima te zien! NEXT!
 
volgende opdracht:

Je motor op de foto met minimaal 3 digitale verwijsborden onder elkaar naar parkeerplaatsen/kelders die allemaal op VRIJ staan. Dus niet op VOL :)
 
volgende opdracht:

Je motor op de foto met minimaal 3 digitale verwijsborden onder elkaar naar parkeerplaatsen/kelders die allemaal op VRIJ staan. Dus niet op VOL :)

Lastig! Ik heb een plekje gevonden... Wel een flink eind om. Hoop dat 't vanmiddag na werk dan ook leeg is daar anders ben ik voor niets gegaan... /edit: Behalve dan natuurlijk voor het mooie ritje! :) Heb een mooie route over een nogal lang dijkje in de peiling qua route, zeker niet de snelste weg maar wel leuk!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet er ook 1 te vinden.. Nu alleen niet zo lekker weer -.-

Dan zul je, aan buienradar te zien, wel rond de grens Drenthe/Overijssel zitten? Hier (amsterdam/schiphol) is het nogal deprimerend grauw maar verder prima te doen. Dus ik ga zo weer lekker met een enorme omweg naar huis :) Alles voor de foto! :)

En morgen een retourtje Amsterdam - Tilburg - Amsterdam voor nieuwe slofjes onder mijn NTV. (Gloednieuwe BT45 i.p.v. de reeds niet meer helemaal Koos-proof versleten Metzeler die er nu onder liggen... Mijn eerste nieuwe banden! :) Ben zeer benieuwd. Ga ik vast merken. En ja, ik zal voorzichtig terug rijden. Voordel is wel dat tegen de tijd dat ik thuis ben, mijn banden wel zo'n beetje zouden moeten zijn ingereden ;)) Schijnt relatief mooi weer te worden ook.

:] *O*
 
Woon in Hengelo, dus meer de grens van Overijssel/Duitsland maar het ziet er hier anders uit dan Buienradar zegt hehe
 
snelle jelle :-P

next!!!

xwing.gif


Precies! Aangezien mijn foto eigenlijk niet kan missen reeds is goedgekeurd, hierbij maar vast weer de volgende opdracht inderdaad.

coach.gif
"The Poet" - Je motor bij een in steen of metaal geslagen gedicht

P.S. Al zeven punten gehaald ondertussen! *O* Bij de volgende OP update een meer-dan-verdubbeling.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad! Goed op dreef, en je geeft ook originele opdrachten moet ik zeggen :) Leuk weer een beetje snelheid in het spel!
 
Nah het een metalen voetstuk en daarop het gedicht...
95741e6a.jpg


Weet niet 100% zeker dat ie goed is dus zal nog geen nieuwe bedenken

Ook een foto van de voet:
ca5be519.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan