ktm lc4 640 start problemen

Rickkert 640

Rookie
24 feb 2012
6
0
hallo,

ik heb 2 weken geleden een motor gekocht. de dag nadat de motor thuis werd gebrcht ben ik een ronde gaan rijden en viel hij stil, vermoedelijk door geen benzine meer of ik heb hem zelf stil laten vallen.
in ieder geval hij start dus niet meer, hij krijgt nu gewoon benzine na een paar keer kicken stinkt het er al goed na, ik heb een nieuwe bogie gehaald en erin gestopt.
en er zit geen elec start op.
als ik nu kick gebeurt er niks, na een stukje duwen gaat m'n display branden, er zit volgensmij geen accu in. maar bij het kicken doet hij helemaal niks.

iemand ideën?

Gr Rick
 
okee ja het kicken weet ik wel hoe het werkt, tenminste net voorbij het dode punt zetten en dan kicken.
morgen komen er wat maten van me en dan laten we er 1 iemand opzitten en de rest duwen dat werkt mssn wel beter
 
sowieso niet meer mee rijden, koelvloeistof smeert namelijk niet. kan zoals gezegd je koppakking zijn of de keerring van de koelvloeistofpomp is stuk (pomp zit linksboven op de cilinder)
Als die keerring lekt loopt de vloeistof onder uit het lekgaatje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heey hallo allemaal ik heb gister benzine in me tank gedaan wat een beetje oud is ben gaan rijden daarna kort daarna ging me motor pruttelen toen dacht ik ik zet hem op reserv toen nog steeds pruttelen daarna viel ie uit en doet niks meer hij heeft ook geen vonk meer wat kan het zijn help me alsjeblieft ik weet het niet meer ik rij met een ktm lc4 640 supermoto uit jr 2000
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan