Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind je? Heb op de Demo dagen afgelopen jaar een half uurtje gestuurd op de Speed 11, maar vond het qua lichtvoetigheid qua sturen nog niet in de buurt van een Street R komen.

:Y Die Speed is ook een maatje groter natuurlijk en die kilo'tjes voel je toch. Althans, das mijn ervaring als ik de Speed 2011 met een Streetje vergelijk.

Avond trouwens! :W
 
:Y Die Speed is ook een maatje groter natuurlijk en die kilo'tjes voel je toch. Althans, das mijn ervaring als ik de Speed 2011 met een Streetje vergelijk.

Avond trouwens! :W

Ook mijn ervaring dus. Maar een Speed R komt daarentegen wèl dicht in de buurt. En ik heb een Street R gehad, dus kan de vergelijking maken.
 
Laatst bewerkt:
Vond het al een giga groot verschil door de hoge standaard uitlaten te vervangen voor de enkele Mivv GP :)

Totaal 9kg gewicht wat hoog zit wat je dan verliest.

Hoeveel KG zou een normale achterbrug schelen in gewicht? Ben op Triumphrat nog niemand tegengekomen die dat gedaan heeft. Kg of 3?
 
vond t vandaag gaaf en ook eens wat gezichten te zien van t forum al ben ik alweer heel wat namen vergeten :P hoe noemen ze dat Korsakoff toch hahah leuk dagje *D
 
Wel makkelijker wheelieën met die 9 kilo achterop

:+

Ben geen held in wheelies :o
Af en toe in zijn 2 als ik hem flink doortrek van 6k rpm dat de voorkant loskomt en incidenteel in eerst versnelling. Wil het wel is gaan oefenen maar weet hier nergens een afgesloten terrein :)
 
*O*
De pics van de meet zien er weer leuk uit, jammer dat ik het heb gemist.
Heb wel de eerste meters van dit jaar gemaakt, het was heerlijk weer. :Y
 
quote:
Jumping-Jack schreef op 11 maart 2012 @ 19:36:Ik zat te denken aan de Spottersplek Schiphol Noord Mc Donalds

Een betere plek om te meeten is er bijna niet :N en je hebt er ook nog een kompleet klaverblad zitten voor ieder wat wils ;)
 
vond t vandaag gaaf en ook eens wat gezichten te zien van t forum al ben ik alweer heel wat namen vergeten :P hoe noemen ze dat Korsakoff toch hahah leuk dagje *D


erg hè?


Ooowja, dag allemaal :W :W :W


hoi pingwing, hoe is het met de Tiger?


*O*
De pics van de meet zien er weer leuk uit, jammer dat ik het heb gemist.
Heb wel de eerste meters van dit jaar gemaakt, het was heerlijk weer. :Y


hoeveel km. is je doel voor dit jaar?
 
De verjaardagsvisite is de deur uit.
Bedankt voor de felicitaties. Toch wel een leuke dag gehad, maar die meet was nog leuker geweest. Fantastisch weer ook.
Dit jaar ook eens proberen in de achterhoek een ritje te maken met jullie.


leuk!

en ik zal dit jaar nou ook eens een rondje IJsselmeer regelen


Ben niet zo bekend in die hoek (qua routes)
Ik wel, vanaf daar zijn ook leuke routes uit te zetten.


ik ben benieuwd!


Tripleklus, nogmaals dank voor de uitnodiging.
Het was een leuke tocht met een leuke groep!



zijn wel leuke mensen hier!



Ander boutje misschien? :+


hoe simpel kan het zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan