Gescheurde kuipdelen gezocht

BenXXBird

MF'er
24 feb 2004
54
0
Dodewaard
Wij willen onze nieuwe techniek voor reparatie (gebruikt in de automotive) ook eens testen op motoren.
Dus heb je een kuipdeel waar niet veel meer aan te verknoeien valt, maar je blij bent als het ons gaat lukken, neem contact met me op en we gaan een poging doen.

Carheal Nederland
Terschuur

en uh..... voor alle duidelijkheid, kosteloos en beperkt aantal, kratje bier of appeltaart mag natuurlijk altijd !
 
Ik heb een motor die je zal kennen...Blackbird :P
Heeft ooit een aanrijding gehad. Topkuip en paar delen zijn door de vorige eigenaar provisorisch en slordig gemaakt. Scheuren scheuren nu weer in en lak is met goedkope rommelspuitbus opnieuw gespoten.
Zou een leuk demonstratie object kunnen zijn. Heb de motor 'helaas' even 2 daagjes ingeruild voor dienstmotor O-) maar kan je eventueel vanavond wel wat foto's toesturen :)

Kratje appeltaartbier word dan wel geregeld :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een kuipdeel op mijn Yamaha YZF 1000R Thunderace die precies doormidden is gebroken.

Het gaat om de achter zijkuip, dit is een vrij klein kuipdeel dus op zich makkelijk los te krijgen. Het deel is precies van boven naar beneden doormidden gescheurd en is nu vastgeplakt met een vaag goedje (vorige eigenaar).

Komt dit in aanmerking?
 
Klein scheurtje:
full
 
beste Carheal,

ik wil mijn racekuip graag (voor een krat bier INCL. appelgebak ) beschikbaar stellen!
gaat om een topkuip en een zijkant. div scheuren en soms een gat (klein hoor!)
lijkt mij een mooi experiment om je techniek op uit te proberen.

hoe komen we in contact!!! je PB staat uit!
en op de Carheal site is het contact tab leeg. :o
mijn email adres staat in mijn profiel.

hoor het graag :Y
 
Baksteen heeft vandaag zijn Blackbird naar Carheal gebracht.
Ik speelde eigenlijk al een tijdje met de gedachte om zo'n imitatie kuipenset van 400 euro uit china te laten komen aangezien originele kuipdelen voor een Blackbird zo ongeveer onbetaalbaar zijn.

Véél kleinere en grote cosmetische schade's, met als toppunt 2 scheuren van cm of 10 en 15.

Eerste indruk: opstartend bedrijf met doordachte formule, niet alleen speciaal gericht op motoren maar wel met de juiste kennis daarvoor aanwezig om het ook erbij te gaan doen.
Paar mensen op de werkvloer die absoluut weten waar ze mee bezig gaan, en een managerteam die de boel gaat trekken die de weg kent, het potentieel herkent heeft en die niet boven de anderen gaat staan maar 'gewoon' een van hun is.
Sterk punt, vind ik zelf altijd.

Maar natuurlijk eerst s zien wat ze ervan gaan maken, daar gaat het tenslotte om.
Ik zal straks eens wat foto's plaatsen van de schade's aan de Blackbird toen ik hem inleverde. Als hij terug is zal ik een topicje openen met het resultaat :)
 
Laatst bewerkt:
Collega's bedankt voor jullie reacties.....

m.n. die van Baksteen O-)
Ik zal hier nog wel wat foto's van de voortgang plaatsen, volgende week is de BB van Baksteen af (ten slotte de motor, die ik zelf ook rijd.....)

Voor wat betreft de vragen....

Een scheur is een scheur, is een scheur...... Dus geen glij en/schuifschade voor de test van ons zelf.
Maar..... wij kunnen nu al op basis van ervaring zeggen, dat we daar geen probleem mee hebben, da's piece of cake. Net zoals :
- zadel reparatie's scheurtjes/gaatjes
- velgen (schade spuiten en/of opvullen, weer als nieuw)
- koplampen (we maken kunststof koplampen weer als nieuw, met 5 jaar garantie)

Onze kracht is dat we z.g. spot repair uitvoeren, dus kleine schade's dat is onze specialiteit, groter spuitwerk kan ook, maar daar zijn conculega's vaak veel beter voor ingericht.


Voor jullie informatie, wij zijn net gestart, pakken het wel allemaal serieus aan, maar nog niet alles is zo als we het voor ogen hebben. Simpele dingen als telefoonlijnen, e-mail etc. is OK.

Maar.....
we hebben wel heel veel publiciteit kijk o.a. :
HBC introduceert smartrepair-concept Carheal
Of google maar eens op CarHeal Nederland

Het idee achter deze aanvraag is, is de techniek die wij voor de automobiel-sector gebruiken ook toepasbaar voor motoren...... en de eerste indrukken zijn : YES *D

Voor wat betreft de kosten, deze actie is een leertraject voor ons, voor degene waar ik reeds contact mee heb, staat dat ! Kratje bier / appeltaart o.i.d is OK

Voor degene die later hebben gereageerd, we willen je graag helpen, maar daar gaan we als "normaal" commercieel traject mee verder.
Overigens zijn onze reparatie methodes aanzienlijk voordeliger dan wat je gewend bent, wij werken met zeer innovatieve producten welke homologatie hebben bij o.a. Mercedes, Porsche, Ford en Volvo.
(Homologatie is verregaande samenwerking met producent wereldwijd)
Als je meer wilt weten, kijk maar eens op de site, alle diensten, zitten filmpjes bij HOE we het DOEN !

Qua kosten, een scheur in een voorruit repareren, kost je een euro of 60
Qua garantie, afhankelijk van dienst van 3 jaar tot levenslang !

Kijk maar eens op de site..... en als je meer wilt weten, mail me of kom langs, koffie staat klaar , in onze eigen huisbar !!
 
tjee, wat is er met het lakwerk gebeurd?

Ik heb m gekocht met de schade die nu zichtbaar is. Al waren die scheuren toen dicht.
De motor heeft ooit een frontaanrijding gehad. De vorige eigenaar heeft t een beetje gelijmd en daarna met spuitbussen weer een beetje van kleur voorzien.

Extra uitdaging denk ik om dat allemaal weer strak en netjes te krijgen, we gaan zien wat ze ervan maken ;)
 
Wij willen onze nieuwe techniek voor reparatie (gebruikt in de automotive) ook eens testen op motoren.
Dus heb je een kuipdeel waar niet veel meer aan te verknoeien valt, maar je blij bent als het ons gaat lukken, neem contact met me op en we gaan een poging doen.

Carheal Nederland
Terschuur

en uh..... voor alle duidelijkheid, kosteloos en beperkt aantal, kratje bier of appeltaart mag natuurlijk altijd !

Nieten of lassen?

})
 
Terug
Bovenaan Onderaan