Kawasaki Café Racer MRT187

MRT187

MF veteraan
13 mrt 2007
26.883
9
Achtmaal
Eindelijk is het zover, voor een mooie lage prijs heb ik een goed lopende Kawasaki Z550LTD uit '81 op de kop getikt *O*

En nu moet het een café racer worden :Y

GroteFoto-NR7AWUPN.jpg


GroteFoto-LDEZ6LKX.jpg


Zo stond ie er vanmiddag nog bij, ondertussen zijn het windscherm en de sissybar er al af....

Morgen het stuur vervangen voor een M-stuur en de toerenteller er af slopen *O*

Op het voorspatbord komt een kentekenplaat zoals vroeger, wat er op komt weet ik nog niet..

987d1188249610-new-front-fender-license-plate-img_1020-0.jpg


Voor de kont zit ik aan zoiets als dit te denken..

P.Moyer_008.jpg


Als definitief stuur wil ik misschien zoiets als dit, inclusief de bar-end spiegels

images


Hoewel clip-ons ook een optie zijn, hier is wel duidelijk de stijl te zien die ik wil qua teller

photo-2.JPG


En zo'n km-toeren-teller lijkt me helemaal sexy :9~

t350_62b.jpg


Uiteindelijke kleurstelling weet ik nog niet, voorlopig eerst maar eens stoeien met de stepjes qua zithouding in combinatie met een sportiever stuur...
 
Fzr gaat de goede kant op wat ik laatst zag.
Kleine dingen nog en dan kan het schuren gaan beginnen, dan veel plamuren en dan de rest.

:^

Kont en tank kunnen binnenkort geplamuurd en geschuurd, topkuip gaat nog wat meer plak en polyester werk in zitten...

Maar voorlopig is het de bedoeling de Kwaak ook in te zetten als part-time daily driver, mag er dus nog lekker rauw uit blijven zien....wel lekker verbouwen maar eerst de FZR af maken zodat die "af" is....

dan pas gaan bij de Kwaak de grote verbouwingsklussen zoals het subframe aanpassen en plamuur/schuur/spuitwerk komen :Y

En alles op de manier van low-budget building *O*
 
:^

Kont en tank kunnen binnenkort geplamuurd en geschuurd, topkuip gaat nog wat meer plak en polyester werk in zitten...

Maar voorlopig is het de bedoeling de Kwaak ook in te zetten als part-time daily driver, mag er dus nog lekker rauw uit blijven zien....wel lekker verbouwen maar eerst de FZR af maken zodat die "af" is....

dan pas gaan bij de Kwaak de grote verbouwingsklussen zoals het subframe aanpassen en plamuur/schuur/spuitwerk komen :Y

En alles op de manier van low-budget building *O*

:] :)
 
Gewoon...omdat het kan :+

Er zijn al zo veel CB en GS projecten en afwisseling houd het leuk *O*

Ah, ik dacht dat je een mooi voorbeeld had waar je naartoe wilde werken aan de hand van dit frame :)

Succes met de bouw!!!
 
Laatst bewerkt:
Straks ff proefrijden, heb de stepjes aangepast....

Maak ik gelijk ook ff wat foto's *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan