CBR900rr GESTOLEN!! MY-52-JB Apeldoorn en omgeving

Daan-1989

MF'er
7 mei 2010
48
0
Apeldoorn
Dag allemaal,

op de nacht van 24 naar 25 mei is mijn CBR900rr voor mijn huis aan de koninginnelaan 35 in Apeldoorn weg gehaald!!
zo tussen 23.00uur en 8.00uur
hij stond op het stuurslot en er hing een schijfrem slot aan

Kenteken: MY-52-JB

hij valt vooral op door de fel gele kleurstelling, Bos demper en LED achterlicht en knipperlichten

Mocht iemand hem zien rijden of er iets van weten meld het alsjeblieft direct bij mij of de politie!

full
 
Heb de honda daar vaak zien staan omdat ik er elke dag langs kom. Zal opletten als ik hem ze en hoor voor een snelle afhandeling voor ja.
 
Hm, mijn Motor is een paar maanden terug gejat in Apeldoorn en binnen een uur teruggevonden in de Frambozenlaan. Je weet maar nooit... Vaak wordt een gestolen motor 'rustig' achteraf geplaatst totdat de eerste storm is geluwd.
 
Wow dat komt dichtbij! Ik woon zelf ook in Apeldoorn (de maten). Maar ik zal er op letten!

Heb je t al aangegeven op Facebook bij gestolen motoren?
Dan kan ik dat sharen. Een paar extra ogen kunnen geen kwaad
 
Laatst bewerkt:
tnx mensen!

heb er zelf een berichtje van gepost op FB en die is al behoorlijk wat keren gedeeld, zal het ook via Gestolen motoren proberen!
ergens heb ik nog de hoop dat ie ergens afgetrapt en wel nog word gevonden maar vrees het ergste...
 
Hm. Apeldoorn - dat komt nu wel heel erg dichtbij.
Ik vind 't zuur voor je en zal m'n ogen openhouden.
 
'Dat komt heel dichtbij'
Voor de goede orde jongens, in heel Nederland worden motoren gestolen.
In elk gestolen topic dit soort opmerkingen maken voegt denk ik niet zo heel veel toe.

Ontopic:

Erg klote voor je en ik hoop dat die teruggevonden wordt.
Ik zal me ogen voor je openhouden in het hoge noorden.
 
Tnx voor het delen en in het overzicht plaatsen!
en voor de vele extra oogjes ;)

tja gebeurt inderdaad overal! aangifte doen is vaak maar een formaliteit want
9 van de 10 gevallen zijn denk ik al gestript of halverwege de grens nog voor je door hebt
dat je motor is weggehaald!
 
Hou mijn ogen open. Zit veel op de baan. Dus wie weet. Kijk ook even op industrie terrein of afgelegen plekken bij of vlak bij jou in de buurt.Sterkte iig.
 
bedankt voor de tip, heb al de buurt en dat soort dingen rond gereden en rond gevraagd maar dat leverde ook niets op helaas.
 
Kijk eens op het topic Fireblade gestolen en terug gevonden in Delft, misschien kan je er wat mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan