MF Gooi en Vechtstreek deel * 121 * Weer ongezond voer tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig, Van Bommel vond het niet slecht :)












HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
 
Zo lekker rustig voetbal avondje om de jassen bij motozoom te passen *O*
Het is de Macna jas geworden, Revit zat als een hobbezak om me heen, Vulde hem niet op en figuurnaadjes voor de boezem zaten zo'n 10cm te laag :+ Zag er niet uit.

Voordeel van de Macna jas vond ik ook dat de binnenvoeringen geritst zijn en je dus niet een stel lusjes in je mouwen hebt :), en hij was nog net ff 70 euro goedkoper dan de revit dus eindelijk eens niet de duurste die ik het mooist vond *O*

Gefeliciteerd *O*
Die 2 had je al laatst in een plaatje gezet toch?
Toen sprong hij er al uit dan ;)
 
Kwam net iemand op de gang tegen;

"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden duurde het 5 jaar om van de Duitsers af te komen."

Vind ik leuk. :')
 
Ja, leuk lied wel.


Wij vern**ken een wedstrijd en gaan dan zingen dat de duitsers homo's zijn :+



















Goed hoor, zijn Duitsers, dus is alles geoorloofd.





Maar :N
Confused... :?

Heb ook geen verstand van voetbal dus... :+

Edit: Het origineel is pas echt heerlijk!! *D
 
Laatst bewerkt:
Wat een kansloze wedstrijd.
Van persie die bij alle 4 de pogingen als een remie op het doel staat te mikken, robben die weer mist... Slechte ondersteuning van ons elftal -O-
 
Wat een kansloze wedstrijd.
Van persie die bij alle 4 de pogingen als een remie op het doel staat te mikken, robben die weer mist... Slechte ondersteuning van ons elftal -O-

:^

van Marwijk zojuist: "wij zijn wel 1 team"

wtf? heb ik ergens anders naar zitten kijken ofzo? :?
 
Nou ja, we kúnnen in theorie nog doorgaan. Maar ja, dan is dat niet door eigen prestatie én je kunt je afvragen hoe ze de volgende wedstrijd dan gaan spelen :X

Dus misschien is het maar beter zo...
 
Kwam net iemand op de gang tegen;

"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden duurde het 5 jaar om van de Duitsers af te komen."

Vind ik leuk. :')

Ik zag de meest gekke dingen voorbij komen op FB.

"Kleuren tv te koop met voetbalspelletje. De oranje poppetjes doen het alleen niet" :')

en voodoopoppetjes met Duitse voetbalshirtjes met spelden erin _O-




O ja, en Detox heeft z'n oranje t-shirt ritueel staan verbranden in de tuin na de 1e helft :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan