Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat piefje zit ook in het gaatje ( *O* ) en zo kan de clip on idd niet draaien. Maar zo zit er nog wel ruimte tussen onderzijde kroonplaat en bovenzijde clip on. Niet veel, maar wellicht kan de clip on helemaal strak onder tegen de kroonplaat aan door het piefje weg te halen (moet er natuurlijk wel een 2e piefje on het 1e piefje zitten om de clip on op z´n plek te houden....) Wat een verhaal zeg! Snap jij het nu nog? Ik nog maar net.....

Er zijn mensen die het verwijderen en ook de clipons wisselen r/l om ze hoger te krijgen. Dus alles kan.
 
Ah netjes. Ik vroeg me al af wat voor uitlaat dat was. De uitlaat zelf erbij gekocht en die kentekenhouder?
 
Ah netjes. Ik vroeg me al af wat voor uitlaat dat was. De uitlaat zelf erbij gekocht en die kentekenhouder?


Gedeeltelijk zelf gemaakte uitlaat..later DB killers gemaakt,geluid was te erg,nu beter wel mooi vooral bij 13000 tpm...kentekenhouder zat er al op..en Nep Alcantara van Ebay,uit Italie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een F4, 750 uit 2002.

Tijdens normale ritten is er niets aan de hand, maar in files of in de stad wordt hij erg warm. Dit kan oplopen tot +/- 115 - 120 graden. Ik lees in diverse forums dat dit probleem normaal is bij agusta's. !!

Is hier een OPLOSSING voor?? Andere koelvloeistof ( "Ethylene-glycol Engine coolant AGIP ECO - PERMANENT diluted with 50% distilled water") of andere dingen die eventueel gedaan kunnen worden.

bedankt..
 
Ik heb een F4, 750 uit 2002.

Tijdens normale ritten is er niets aan de hand, maar in files of in de stad wordt hij erg warm. Dit kan oplopen tot +/- 115 - 120 graden. Ik lees in diverse forums dat dit probleem normaal is bij agusta's. !!

Is hier een OPLOSSING voor?? Andere koelvloeistof ( "Ethylene-glycol Engine coolant AGIP ECO - PERMANENT diluted with 50% distilled water") of andere dingen die eventueel gedaan kunnen worden.

bedankt..

BIj 750's hoort het wel minder te zijn, eerst eens goed ontluchten lijkt verstandiger.
 
Fan's werken gewoon, als hij te heet is continu..

Domme vraag...koelvloeistof is op peil?

Vreemd ,die van mij is van 2001 en wordt max 104 graden,in de file ,en bij flink door rijden rond 75 graden..

Thermostaat of Koelwaterpompje zou dan over blijven...en zijn koelwaterpomjes met een grotere capaciteit...maar ik heb hem niet volgens mij...of de Thermostaat vervangen..
 
Laatst bewerkt:
Misschien een gekke vraag, maar waarom is er in de "Naked bikes" afdeling van MF geen MV Agusta Brutale topic? Zijn er niet zoveel forumleden met een Brutale?
 
Laatst bewerkt:
Domme vraag...koelvloeistof is op peil?

Vreemd ,die van mij is van 2001 en wordt max 104 graden,in de file ,en bij flink door rijden rond 75 graden..

Thermostaat of Koelwaterpompje zou dan over blijven...en zijn koelwaterpomjes met een grotere capaciteit...maar ik heb hem niet volgens mij...of de Thermostaat vervangen..


koelvloeistof is op peil.. er is verder niets mis mee.. maar wordt gewoon heet.. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan