MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo.... de werkdag zit er weer op..... morgen verder... sta i.i.g. al voor. :P

0000267_01_full.jpg


Nieuw deeltje ook weer gevonden..... :W
 
Schiet nou eens op Wilco, of ben je aan het uploaden over een telefoonlijntje? Al die ontwikkelingshulp blijkt weer eens weggegooid geld. :/

Ik heb vanavond mijn nieuwe blikkies een plekje gegeven op de brommert. Ik ben nu echt toe aan vakantie, mijn Beemer is er in ieder geval klaar voor.

*O* *O* *O*

554195_461422163870607_282517583_n.jpg
 
86 % Tox ;)





Ik vrees dat dit meer aan joeptroep ligt :Y
 
Ik heb vanavond mijn nieuwe blikkies een plekje gegeven op de brommert. Ik ben nu echt toe aan vakantie, mijn Beemer is er in ieder geval klaar voor.

:N .... vario-koffers zijn van kunststof.... dus zijn het eigenlijk meer "bakkies" dan "blikkies" maar goed het gaat om de inhoud. En ook daarin kun jij de onderbroeken wel kwijt. :Y

Laat de vakantie maar komen..... eens. ;)
 
10 minuten bungelende camera -O- oeps............

Leo de lange pijp *O*


Zo, maand vakantie zit erop....... morgen weer eens aan de gang.

Trusten Gooi :W
 
Ha, gevonden! *O*

BBQ heb ik jammer genoeg niet meer gehaald... Eeuwig zonde als ik alle reacties en foto's zo zie... :/ Hoop maar dat er snel weer één georganiseerd wordt! :P
 
:N .... vario-koffers zijn van kunststof.... dus zijn het eigenlijk meer "bakkies" dan "blikkies" maar goed het gaat om de inhoud. En ook daarin kun jij de onderbroeken wel kwijt. :Y
Schuif bakkies zelfs. Ik ben nog aan het zoeken naar binnentassen en lief net tegen deze aan;
sw-motech-drybag-37-liter.jpg


Maar een kwart van de BMW prijs, dus ik ga een paar bestellen. :9
 
Ha, gevonden! *O*

BBQ heb ik jammer genoeg niet meer gehaald... Eeuwig zonde als ik alle reacties en foto's zo zie... :/ Hoop maar dat er snel weer één georganiseerd wordt! :P
Je durfde zeker alweer niet. _O-

Je hebt wat gemist, het was een leuke rit en een gezellige avond. Kampvuurtje was enthousiast en bbq was top.
 
Schuif bakkies zelfs. Ik ben nog aan het zoeken naar binnentassen en lief net tegen deze aan;
[afbeelding]

Maar een kwart van de BMW prijs, dus ik ga een paar bestellen. :9

Tja... de binnentassen voor de blikkies zijn nog goedkoper en in verschillende uitvoeringen te krijgen:

436.jpg


dirk-bas-digros-tassen.jpg


P1080237.jpg


.... *D
 
Present :)

Binnentassen :+

Zin in vakantie :Y

Nieuwe lange, luide Leo *O*

Weekend thuis: volgend jaar Stella ;)
 
Laatst bewerkt:
Je durfde zeker alweer niet. _O-

Je hebt wat gemist, het was een leuke rit en een gezellige avond. Kampvuurtje was enthousiast en bbq was top.
Oeh, ook nog kampvuur... :}
Aan durf doorgaans geen gebrek hoor... ;)
Maar ik vrees dat ik gewoon te laat weer uit Assen ben vertrokken. TT & bijbehorende feestjes waren wel supermooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan