Het Egt 2013 komt eraan

Kwastert heeft meestal een bbq anex vuurpot bij zich. Wij kunnen wel vogelhuisjes meenemen.

Ja, de vuurpot gaat weer mee. Een kampvuur zal wel niet toegestaan zijn. Een barbequevuur is altijd toegestaan toch?
 

ja hoor staat gewoon in mijn agenda vast gezet, dus het moet wel heel raar gaan lopen....

en ik wil mijn vuurpot/kookpot/bbq ook wel meenemen hoor en kan nog wel een zakje hout meebrengen ook...


maar vanavond (voor jullie nacht) eerst een paar uurtjes knallen op een Ducati monster met als einddoel een biker cafe in Brooklyn.....
 
:? M.a.w... vertel vertel ;)


nou kijk: ik zit deze hele week voor mijn werk op 1,5 uur rijden (zonder files....) boven New York city en had eigenlijk het plan om de donderdag te skippen en op een harley (iets anders verhuren ze hier nagenoeg niet) een dagje te gaan rond toeren door de bossen van New York State. Maar helaas blijk ik hier te populair en is mijn donderdag ook al volgepland en nu kwam ik gisteren een nogal gekleurde persoonlijkheid hier tegen die me na 5 minuten al 1 van zijn ducati's te leen aan bood en me mee vroeg om vanavond met een groepje van een man of 5 mee te rijden naar een biker cafe in Brooklyn waar ze biker movies schijnen af te draaien... een beetje een soort van ACE CAFE geloof ik, maar dan in Brooklyn... ben heel benieuwd, schijnt daar een nogal sterke caferacer scene te zijn, dus hoop op een leuke avond :) zal morgen wel laten weten (als ik het overleefd heb) hoe het was
 
Mooi gebied, mijn broer heeft in dat gebied ook gewoond.
Woonde vlakbij de Hudson rivier, Cold Sping NY.

Je zit dan ook in de buurt van OCC die gasten zitten in Newburgh, ben er ook even wezen kijken.

Hoelang ben je er nog?
 
ik ben wel in voor een avontuur... we zullen zien...
ik vlieg vrijdagavond weer terug. OCC boeit me niet zo... hang liever uit in the underground scene....
 
haha, zoiets ja Hellracer ;)

we zullen zien wat de avond ons brengt....
 
Ach, zo veel werk is het niet meer toch?


Op zich niet nee. Maar sleutelen zit er gewoon niet in dus dat schiet niet echt op. En er moeten een paar dingen gebeuren die ik zelf niet kan, of niet uit kom. Als dat gedaan is dan kan ik weer rustiger verder, hoop ik.
 
Op zich niet nee. Maar sleutelen zit er gewoon niet in dus dat schiet niet echt op. En er moeten een paar dingen gebeuren die ik zelf niet kan, of niet uit kom. Als dat gedaan is dan kan ik weer rustiger verder, hoop ik.

Wat moet je dan nog gedaan hebben???
 
haha, zoiets ja Hellracer ;)

we zullen zien wat de avond ons brengt....


damn, dit was toch echt wel gaaf zeg!

had een licht gekietelde, maar vooral net iets korter gegearde Ducati Monster tot mijn beschikking en damn wat wou dat ding van de plek zeg, een echte pretfiets.

jammere was dat het uiteraard weer flink moest gaan regenen zodra ik hier op de motor stapte terwijl het al die andere dagen gewoon flink heet en zonnig was en nu ook weer... (vorige keer was dat ook al precies hetzelfde)
Heb niet echt foto's gemaakt, maar de ervaring om letterlijk dwars door New York City te racen is met niets te vergelijken, dwars door Manhattan en uiteindelijk uitkomend midden in Brooklyn. mooie skylines, vooral 's nachts op de terugweg, al moesten we nog wel even 2 uur door regen en mist terug knallen vanacht. Ik dacht altijd dat de snelheden nogal sterk gecontroleerd werden in US, maar daar heb ik gisteren weinig van gemerkt.... O-)

Maar ik heb het overleefd :) en een hele ervaring rijker :Y
 
Dat is een mooie ervaring inderdaad.
Die dingen die zo toevallig je pad kruisen zijn toch vaak het mooiste hè!
 
jep die dingen zijn idd het mooiste, maar ik heb er ook wel een uitbreiding van mijn motorkennissen netwerk aan overgehouden, dus reken maar dat dit niet de laatste keer was :)

en toch hellracer vind ik altijd dat je ook best aan je zelf mag denken als je op reis bent voor de zaak. Ook al snap ik wel je er vooral voor het werk bent... ik had extra ruim geboekt om een hele dag op pad te kunnen, maar alles ging hier opeens zo hard lopen dat ik daar ook totaal geen tijd voor overhield, dus de volgende keer ook maar een weekend er bij aan plakken of zo :) (thuis nog wel even voorstellen.....)
 
Tuurlijk is het mooi om een beetje tijd voor je zelf te pakken als je zo ver weg bent. Ik doe dat (met name) in Azie ook altijd. In de USA komt dat er altijd veel minder van, de amerikaanse cultuur spreekt me ook minder aan.
 
jep die dingen zijn idd het mooiste, maar ik heb er ook wel een uitbreiding van mijn motorkennissen netwerk aan overgehouden, dus reken maar dat dit niet de laatste keer was :)

en toch hellracer vind ik altijd dat je ook best aan je zelf mag denken als je op reis bent voor de zaak. Ook al snap ik wel je er vooral voor het werk bent... ik had extra ruim geboekt om een hele dag op pad te kunnen, maar alles ging hier opeens zo hard lopen dat ik daar ook totaal geen tijd voor overhield, dus de volgende keer ook maar een weekend er bij aan plakken of zo :) (thuis nog wel even voorstellen.....)

Pikk'n we EHE ook nog op onderweg? Vrijdag ochtend vertrekk'n wie.
 
Vanwaar uwe aanpassing? Zat er een dreig pmmetje bij? ;)
Zet jij de vlag dan naast die van de NVZ? Dan hoeven die meteen niet meer te kiezen ;)
 
Zoals het er nu uitziet vertrekken wij, vanuit Zuid-Limburg, tussen 9 en 10 uur op de vrijdagmorgen voor een leuke tocht binnendoor. Hoe laat we aankomen? We zien wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan