EGT 2023

Wat is EGT??? ik heb iets over zijspannen meegekregen denk ik... Vooral als het loom en gezapig is ben ik graag aanwezig maar ik heb geen zijspan...
 
ik ging normaal gezien ook gaan , maar mijn echtgenote is op het treffen in het zuiden F van het ASF uitgegleden in de toiletten en
pols gebroken , dag nadien operatie + 3 pinnen in de pols .. alles moet er binnen de 6 weken terug uit ...
 
ik ging normaal gezien ook gaan , maar mijn echtgenote is op het treffen in het zuiden F van het ASF uitgegleden in de toiletten en
pols gebroken , dag nadien operatie + 3 pinnen in de pols .. alles moet er binnen de 6 weken terug uit ...
Wat vervelend voor je vrouw. Beterschap en tot een volgende keer.
 
Jullie zijn wel van het brokkenmaken de laatste jaren...

Ben je zelf.inmiddels weer volledig hersteld?
 
Bugger. Verzette 50-jarige verjaardag over het hoofd gezien. Zaterdagmiddag/avond en ik kan niet wegblijven. Had er zin in, maar t wordt m niet. Zal aan jullie denken.
 
Bugger. Verzette 50-jarige verjaardag over het hoofd gezien. Zaterdagmiddag/avond en ik kan niet wegblijven. Had er zin in, maar t wordt m niet. Zal aan jullie denken.
Wij hebben ook een feestje zaterdag vanaf 16:00. Daarom dat ik al rond 12-13 vertrek dan haal ik dat net.
Maar zoals het er nu uitziet ga ik toch pas vrijdag en vanuit Nederland. Omdat de weersvoorspelling niet geweldig is.
Screenshot_20230823-160636.jpg

en vrouw en zoon er weinig aan gaan vinden op het EGT rijden we morgen naar huis zodat de grote tent iig droog is. En dan denk ik dat ik vrijdag met een klein tentje weer die kant op rij. Die kan ik tenminste wel thuis te drogen leggen.
 
Hierbij meld ik me af. Familieomstandigheden nopen me dit weekend wat andere zaken te regelen.

Meer concreet: Mijn vader is Alzheimer patient. Tot nu toe zorgde mijn moeder nog voor hem, maar dat gaat niet meer. Daarom stond hij op een wachtlijst voor een verzorgingstehuis, en daar heeft hij nu een kamer gekregen. Aanstaande Maandag kan/moet hij er in, dus we moeten dit weekend nog wat verhuizen en regelen.

Niet meteen het leukste werk, maar het moet wel gebeuren.

Voor degene die wel gaan: Veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij meldt ik me af. Familieomstandigheden nopen me dit weekend wat andere zaken te regelen.

Meer concreet: Mijn vader is Alzheimer patient. Tot nu toe zorgde mijn moeder nog voor hem, maar dat gaat niet meer. Daarom stond hij op een wachtlijst voor een verzorgingstehuis, en daar heeft hij nu een kamer gekregen. Aanstaande Maandag kan/moet hij er in, dus we moeten dit weekend nog wat verhuizen en regelen.

Niet meteen het leukste werk, maar het moet wel gebeuren.

Voor degene die wel gaan: Veel plezier.
Helaas. Maar die gaat inderdaad voor. Succes komend weekend
 
Hierbij meldt ik me af. Familieomstandigheden nopen me dit weekend wat andere zaken te regelen.

Meer concreet: Mijn vader is Alzheimer patient. Tot nu toe zorgde mijn moeder nog voor hem, maar dat gaat niet meer. Daarom stond hij op een wachtlijst voor een verzorgingstehuis, en daar heeft hij nu een kamer gekregen. Aanstaande Maandag kan/moet hij er in, dus we moeten dit weekend nog wat verhuizen en regelen.

Niet meteen het leukste werk, maar het moet wel gebeuren.

Voor degene die wel gaan: Veel plezier.
Nou. wellicht mooi dat er een plekkie voor hem is. Zal hopenlijk een hele lasten verlichting voor je moeder en jullie zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan