Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Heb ik toch al wel vaker gehad hoor. Dacht ik 'm op reserve te zetten... stond ie al/nog op reserve.... |( B|

Al billenknijpend door de westerscheldetunnel omdat je motor begint te stotteren en er dan achter komen dat je bezinekraan niet op reserve staat is daarintegen een van de betere motormomenten :P
 
Al billenknijpend door de westerscheldetunnel omdat je motor begint te stotteren en er dan achter komen dat je bezinekraan niet op reserve staat is daarintegen een van de betere motormomenten :P

Kan ik me voorstellen :X
Het is ook een verrot onveilige tunnel als je daar komt te staan.





Mijn eerste rit door die tunnel kwam doordat ik mijn navigatie nog niet had verteld dat ie ook de route via Belgie mocht laten lopen.
Ik reed toen ( nu ook nog ) op een CBR1100XX.
'snachts omstreeks 01.30uur, lekker lege tunnel.
In de tunnel zitten lampjes in de wand verwerkt.
Als je een beetje snelheid maakt zie je die als lichtflitsjes.
Als je nog wat sneller rijdt komen die flitsjes steeds dichter bij elkaar.
Als je de top van een CBR1100XX die net even iets sneller rijdt als standaard ( en dan gaat t dus echt foeilelijk snel :P ) rijdt, dan lijkt het 1 lint, soort computerspel waar je live in mee mag doen *D

Tot ik de volgende dag van iemand hoorde dat er een permanente trajectcontrole in die tunnel hangt B| :X
Laten we zeggen dat ik me even iet helemaal op m'n gemak voelde, de eerste weken als er een postbode bij m'n brievenbus in de buurt kwam :X

Nooit meer iets van gehoord trouwens :P
 
Laatst bewerkt:
Een beetje, maar ik zit in dezelfde positie als je vader ;)

ah ok, hmm, mn pa heeft alleen het verkeer de N57 op tegengehouden, dus zo heel veel weetie niet (of hij mag niet vertellen, met beiden heb ik vrede en moet ik het mee doen:p)

weet dus alleen dat hij uit mburg komt en weer iemand uit groepsapp dat het om een r1 gaat.

Wat me écht interesseert, is hoe het met hem zelf gaat. Als je daar iets over weet en over mag zeggen zou wel tof zijn.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal druk aan het motorrijden/sleutelen hier zeker.

Zaterdagavond 19:00 organiseer ik een klein ritje, iemand van hier ook mee? Startpunt parkeerterrein Cafe Oranjeboom 's-Heer Hendrikskinderen. Ritje van ongeveer 1,5 uur en daarna ergens iets drinken mocht daar animo voor zijn.

Deelnemers zijn ik, mijzelf en ReinderVB tot nu toe.

Ik kan een uurtje mee. Rond 20u00 moet ik weer richting Goes.
Maar goed, geen punt lijkt me.
 
Gezellig! Geen punt, je kan gewoon afhaken wanneer je wilt, is een rondje Zuid-Beveland.

Schitterend weer zo te zien!
 
Laatst bewerkt:
Ja was zeker leuk. Bedankt mannen!
Ik had een beetje te drukke week/dag gehad waardoor de ene bocht beter liep dan de andere, maar op het laatst kwam ik er wel aardig in.
Nog maar eens doen! :]
 
Komen hier nog mensen van de oude garde? ;)

Gister op doorreis nog eens via het goede oude circuit Doel gereden, het nieuwe ontwerp is helaas niet meer de racetempel die het ooit was -O-
Aan alles komt een einde zo blijkt ;)
 
Komen hier nog mensen van de oude garde? ;)

Gister op doorreis nog eens via het goede oude circuit Doel gereden, het nieuwe ontwerp is helaas niet meer de racetempel die het ooit was -O-
Aan alles komt een einde zo blijkt ;)

Ik ben er toevallig gisteren ook nog ff geweest met een maatje.

Na een verkenningsrondje het gas erop en na de eerste leuke bochtencombinatie aan de kant gemoeten... stond een agent die net een auto had aangehouden |( nadat hij ons eerst op de vluchtstrook stuurde mochten we daarna toch gelijk doorrijden maar wel met een afkeurend vingertje en blik :o toen zijn we maar gelijk terug gereden en een terras opgezocht :+
 
Haha, ja politie was d'r altijd veel, in the old days zelfs met helicopters ;). Blijft uitkijken daar.
Mooiste bochten zijn d'r uit hé, da's jammer. En veel vuil zag ik.

Tis overal wel wat, hier hebben we:
Motorrijders racen graag op Flight Forum in Eindhoven, maar handhaven is lastig

Maar ik ga nu eens een rondje doen op de ring van 's-Hertogenbosch, ook leuk :]

Wat een zuurpruim die Arthur. Wel een kwaaie; zo'n typetje die niet zal rusten tot hij zijn doel bereikt heeft. :r :r :r
Maar is wel duidelijk een kenner: de motoren maken zéker 5000 a 6000 toeren... :X :Z Jeez, wat een wanker :W
 
Laatst bewerkt:
hehe, flight forum...

Toen ik daar indertijd voor t eerst kwam ben ik bijna verdwaald, paar keer rond...
Maar toen wist ik al: Rondjes!!
 
Zeeland is veel te klein om op te delen in een oude en nieuwe garde ;)

Afgelopen zondag naar de Franse Ardennen gereden, gestart in Dinant en zo verder via Givet, Fumay en laatste halte het stratencircuit van Chimay. Was de ruim 6 uur in het zadel meer dan waard. Paar rondjes gereden over het circuit en onderweg veel mooie bochten gepakt. Vooral de weg van Fumay naar Rocroi is top.
 
de broertjes arnemuiden hebben van donderdag tot gister in Luxemburg geposed *D


qua bagage was het wel even een uitdaging :z
 
Is een x afspreken om te rijden.
En ergens wat drinken.
Mijn bedoeling is om komende tijd weer eens wat meer te gaan rijden.
En ook een paar dagen weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan