Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

Zo, eerst oma even met vakantie sturen.
Weinig activiteiten op dit forum, daytona rijders worden een uitstervend ras...

Ik heb nog een tweetal spiegels voor een model t/m 2000 liggen. Ik had deze gekocht voor mijn 2004, echter blijkt toch niet helemaal te passen.
Mogen dus weer weg...

Aan de andere kant ben ik dus nog op zoek naar nette spiegels voor mijn 2004.
 
Laatst bewerkt:
Zo, eerst oma even met vakantie sturen.
Weinig activiteiten op dit forum, daytona rijders worden een uitstervend ras...

Ik heb nog een tweetal spiegels voor een model t/m 2000 liggen. Ik had deze gekocht voor mijn 2004, echter blijkt toch niet helemaal te passen.
Mogen dus weer weg...

Aan de andere kant ben ik dus nog op zoek naar nette spiegels voor mijn 2004.

Ja idd. Iedereen heeft tegenwoordig een naked. . .
 
Hier ook nog een verstokte Daytona rijder, de vorige is naar een goed huis gegaan met 80000 km , de huidige staat op ruim 60000 , tot nu toe nwe 1050 spanningsregelaar erop gezet tijdens de vakantie moeten kopen en vervangen .... (Triumph Clermont Ferrand vroeg er 360 euri voor dat wel )

maargoed anders was de vakantie over he!
Onderdeel dus gekocht en zelf gemonteerd , vakkundig een mooi plaatse gegeven op het frame zodat de warmte beter afgevoerd kan worden.

keep em ridin!
 
Hier ook nog een verstokte Daytona rijder, de vorige is naar een goed huis gegaan met 80000 km , de huidige staat op ruim 60000 , tot nu toe nwe 1050 spanningsregelaar erop gezet tijdens de vakantie moeten kopen en vervangen .... (Triumph Clermont Ferrand vroeg er 360 euri voor dat wel )

maargoed anders was de vakantie over he!
Onderdeel dus gekocht en zelf gemonteerd , vakkundig een mooi plaatse gegeven op het frame zodat de warmte beter afgevoerd kan worden.

keep em ridin!

Welkom :W Als je een keer een piccie post zal ik je in de OP opnemen!
 
Wat me wel grappig lijkt om te weten is hoeveel 955 daytona's er zo nog rond tuffen in den lande.
Dus niet de speeds of de 675's maar alleen de 595 of 955 daytona's
 
Very nais :]
full
 
yep, deze gevonden met 20k km , (ondertussen 65k. km ) laatste modeljaar en toen pas besloten mijn vorige t595 98''er een goed huisje te geven .

Was een maat die een jaar lang aan mijn hoofd gezeurd heeft....ondanks de 80k km stand reed ze heel fijn en was het even wennen aan de ""nieuwe ""

Ik ga met deze wel richting de 100k km , kan ze goed hebben en het blijft een aparte verschijning *D
 
Laatst bewerkt:
yep, deze gevonden met 20k km , (ondertussen 65k. km ) laatste modeljaar en toen pas besloten mijn vorige t595 98''er een goed huisje te geven .

Was een maat die een jaar lang aan mijn hoofd gezeurd heeft....ondanks de 80k km stand reed ze heel fijn en was het even wennen aan de ""nieuwe ""

Ik ga met deze wel richting de 100k km , kan ze goed hebben en het blijft een aparte verschijning *D

Beter. Mijn 2006 heeft nu 36 k gelopen. Ik rij er niet al teveel meer op. De Tiger ben ik helaas gewoon handiger mee :')
 
Het is hier niet druk mensen!

Ik ben (bijna) in het bezit van een triumph daytona t595 uit 97 in strontium geel, nu alleen nog ophalen, wachten op wat beter weer en scheuren maar!

Zodra de motor binnen is zal ik wel foto maken voor beginpost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan