Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou motortje terug; keurig gepoetst ook nog. scheelt zelf weer aan de knooi.

nou was de motor al half vol getankt op 25 euro en bij wegrijden vergeten af te tanken omdat ik nog wilde kijken hoe leeg ie nou eigenlijk was..

te blij dat ie weer terug was :+

maar eens steeds iets verder rijden op bekende wegen om te zien hoever ik kan gaan :)
 
nou motortje terug; keurig gepoetst ook nog. scheelt zelf weer aan de knooi.

nou was de motor al half vol getankt op 25 euro en bij wegrijden vergeten af te tanken omdat ik nog wilde kijken hoe leeg ie nou eigenlijk was..

te blij dat ie weer terug was :+

maar eens steeds iets verder rijden op bekende wegen om te zien hoever ik kan gaan :)
*O* *O* *O* *O*
 
Zoals het nu lijkt zaterdag de motoren de winterpoetsbeurt geven, het wordt ons te koud -O-
Ik zal ook maar snel gaan poetsen, want ongeacht of er nog mooie dagen komen dit jaar, ik kan niet meer rijden ;(
Nee, nix aan de hand met met trouwe tweewieler hoor *D , 't is m'n lijf wat voorlopig niet meer kan volgens de dokter '(
 
Het blijft hier snel gaan en ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden. Plaatsen lukt niet zo vaak maar ik blijf meelezen.
Valt best mee hoor, je had 25 augustus nog gepost! :)
......

Morgen vrije dag *O*
Sua gaat kotsen op zee. Gaan met een zeilboot naar klein Curacao. Afhankelijk van wind/stroming en golven goed voor 3 - 4 uur over mijn nek te gaan. Ik ben knetter gek, gewoon om naar een rots van een aantal hectare te gaan waar nagenoeg niets is. Maar ja het geeft altijd wel weer sterke verhalen.

Ik wens me nu al sterkte toe, succes


[afbeelding]
Kom maar op met die verhalen dan :Y ........maar eh, van dat kotsen hoef ik echt geen details hoor! :+
Hmm het asfalt bij koude temperaturen plakt toch stukken minder... Achterwiel slipt weg bij rotonde, gas erop gehouden en rechtopzetten en lichtjes van het zadel gelicht worden bij verkrijgen van grip :P

Dat nadat een koekblikker mijn mooie afrit verpeste (Den Dolder ri. Utrecht) en maar niet kan kiezen vervolgens of hij naar Zeist of Den Dolder wil aan het eind en dan maar besluit de verkeerde te pakken en alsnog (net wanneer ik er langs ga) toch de deur in het slot te gooien :( Dubbelbaans rotonde de binnenbocht pakken kan niet met de auto, maar wel met motor dus gas erop en erlangs... Toch te wild ofzo.. :)
Doe nou eens rustig joh, hou eens rekening met de weersomstandigheden en de sukkels onderweg! :X


:+
_O- toch niets mooiers dan een beetje dobberen op open zee man. Hengeltje uit, pilsje erbij en lachen om de kotsers om je heen *O*
Is nie lache nie als je zelf de kotser ben! *D
Omdat ik onderhand elke dag verander van keuze, over welke motor ik wil kopen, vraag ik het hier ook maar.

Zijn hier ook lange mensen die op een Speed Triple rijden? Ik ben namelijk 2,03 meter lang :)
Een Supermotard lijkt me mooi. Maar iets sportievers lijkt me ook interessant.
Er rijden heel veel lange mansen op een Speed, de meesten zijn stukken langer dan ik :Y ...........maar da's niet zo moeilijk :$
Aardig actief hoor die Speedtriple rijders!! Haha!! Als ik dan vrijdag de mijne heb..(of hij moet zo tegenvallen, maar dat geloof ik echt niet) ben ik " verplicht " om zowieso ook mijn ervaringen te delen met jullie!! Leuk man!! Hoop nog een paar ritjes te kunnen maken..Als is het naar mijn pap op en neer..(60km heen en terug) voordat het weer echt minder wordt...
Verhalen zijn goed :Y , maar we willen ook zeker foto's!!! :Y
 
-O- Vervelend, hoop dat het niet heel ernstig is? -O-

+ 1 das niet zo mooi Pina , hoop dat het meevalt ............
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')
 
Uiteraard plaats ik foto's als ik hem heb!! Mijn vrouw zeurt alweer..Waarom nu kopen en niet vlg jaar? Staat die motor de hele tijd stil, bla, bla..Was ook in eerste instantie mijn idee, maar als je eentje tegenkomt die al aan alle eisen voldoet en helemaal af is, waarom dan wachten?

Nee vrouw, dit is mijn hobby!! Punt..haha...

Jouw vrouw leest niet mee zeker..... :+

:W
 
nou motortje terug; keurig gepoetst ook nog. scheelt zelf weer aan de knooi.

nou was de motor al half vol getankt op 25 euro en bij wegrijden vergeten af te tanken omdat ik nog wilde kijken hoe leeg ie nou eigenlijk was..

te blij dat ie weer terug was :+

maar eens steeds iets verder rijden op bekende wegen om te zien hoever ik kan gaan :)


Dat is mooie service!


-O- Vervelend, hoop dat het niet heel ernstig is? -O-

+ 1 das niet zo mooi Pina , hoop dat het meevalt ............
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')


Dat klinkt niet goed, kan je je werk nog wel doen?
 
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')
-O- -O-
Das mooi klote zeg maar ! Nu hopen dat je snel terecht kan en dat het goed hersteld.
 
Uiteraard plaats ik foto's als ik hem heb!! Mijn vrouw zeurt alweer..Waarom nu kopen en niet vlg jaar? Staat die motor de hele tijd stil, bla, bla..Was ook in eerste instantie mijn idee, maar als je eentje tegenkomt die al aan alle eisen voldoet en helemaal af is, waarom dan wachten?

Nee vrouw, dit is mijn hobby!! Punt..haha...


Haha, zij heeft vast wel een paar schoenen die ze eigenlijk bijna nooit gebruikt...
 
Das niet mooi Pina :N

Hopelijk kunnen ze het wel fiksen. Als ik mag kiezen dan toch liever de motor wat mis mee... Dat is altijd vervangbaar
 
Dat klinkt niet goed, kan je je werk nog wel doen?
De ellende zit in m'n rechterarm deze keer, maar gelukkig rijd ik voor m'n werk in 'n automaat, dus dat gaat nog goed! :Y Grootste probleem is het met m'n rechterhand bedienen van de boordcomputer, maar ook dat gaat goed met enige moeite *D
 
Haha, zij heeft vast wel een paar schoenen die ze eigenlijk bijna nooit gebruikt...
full
 
kalik

doet goed werk deze zaak. Heb er eerder wel eens hydralische cilinderstangen laten opnieuw coaten. Deze werken nu nog steeds lekvrij, volgens mij...


Over reservelampies, heeft niemand het lampie al aan bij ongeveer 100 km :? naar bruut remmen }) Of heb ik een wat gammel vlottertje dat snel/gemakkelijk heen en weer vliegt. Daarna gaat tie meestal weer uit (en aan en uit......) voordat ik tank op 200 km. Dan moet tie nog lang niet leeg zijn, maar dan gaat er iig voor 30 Naf in (ongeveer 13 l)

Morgen vrije dag *O*
Sua gaat kotsen op zee. Gaan met een zeilboot naar klein Curacao. Afhankelijk van wind/stroming en golven goed voor 3 - 4 uur over mijn nek te gaan. Ik ben knetter gek, gewoon om naar een rots van een aantal hectare te gaan waar nagenoeg niets is. Maar ja het geeft altijd wel weer sterke verhalen.

Ik wens me nu al sterkte toe, succes


[afbeelding]


En heb je het overleeft?


Hmm het asfalt bij koude temperaturen plakt toch stukken minder... Achterwiel slipt weg bij rotonde, gas erop gehouden en rechtopzetten en lichtjes van het zadel gelicht worden bij verkrijgen van grip :P

Dat nadat een koekblikker mijn mooie afrit verpeste (Den Dolder ri. Utrecht) en maar niet kan kiezen vervolgens of hij naar Zeist of Den Dolder wil aan het eind en dan maar besluit de verkeerde te pakken en alsnog (net wanneer ik er langs ga) toch de deur in het slot te gooien :( Dubbelbaans rotonde de binnenbocht pakken kan niet met de auto, maar wel met motor dus gas erop en erlangs... Toch te wild ofzo.. :)


Dat is het betere bochtenwerk!


Rij dan ook eens een beetje rustig




Heb je mijn onderschrift niet gelezen :+ zo hard gaat ik niet :P


Rij dan eens een beetje door...
 
-O- -O-
Das mooi klote zeg maar ! Nu hopen dat je snel terecht kan en dat het goed hersteld.
"Onkruid vergaat niet" zegt men toch? ;)
Das niet mooi Pina :N

Hopelijk kunnen ze het wel fiksen. Als ik mag kiezen dan toch liever de motor wat mis mee... Dat is altijd vervangbaar
Ach joh, aan mij hebben ze inmiddels al veel meer gesleuteld dan aan mijn motoren, dus deze keer heb ik er ook het volste vertrouwen in! :Y
 
"Onkruid vergaat niet" zegt men toch? ;)Ach joh, aan mij hebben ze inmiddels al veel meer gesleuteld dan aan mijn motoren, dus deze keer heb ik er ook het volste vertrouwen in! :Y
full

En dat is de juiste instelling !!
 
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')
oei :X
weet het idd nog van je nek ,een wervel er tussen uitgehaald toen :/
sterkte kerel :Y
 
De ellende zit in m'n rechterarm deze keer, maar gelukkig rijd ik voor m'n werk in 'n automaat, dus dat gaat nog goed! :Y Grootste probleem is het met m'n rechterhand bedienen van de boordcomputer, maar ook dat gaat goed met enige moeite *D


Ja dat scheelt een stuk, ik ben ook nog altijd blij met de automaat in mijn busje!
 
Haha!! Idd leest mijn vrouw niet mee..die zit op andere forums, echt vrouwendingen...
Ach..morgen is de grote dag!! Heb vervoer kunnen regelen, mijn schoonzus rijdt mee in mijn auto( van de zaak, scheelt weer diesel, bijna 500km heen en terug)...

Vervolgens rij ik mooi die 240km terug op de Speed..zin in!!!
 
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')

Komp goe ouwe man, sterkte! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan