The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmm, straks maar eens kijken, volgens mij weet ik er wel een of twee te vinden.....
Nu maar hopen dat ze nog niet zijn weggehaald...
 
Ik ben er vandaag speciaal voor naar Utrecht gereden. Het was mooi weer en ik had zin in een ommetje en wat frisse lucht na vanochtend een vriendin te hebben zien promoveren op de klinische psychologie in de universiteitsaula in Leiden.

Het is wellicht een wat mager exemplaar maar ik kon zo snel niets groters vinden. En ik had geen internet bij de hand en ging op de bonnefooi, dus kon geen gebruik maken van de handige googlemaps aanduidingenkaart op de "fansite". En om nou heel Utrecht uit te kammen, terwijl ik daar eigenlijk nooit kom, leek me ook weer zo wat. Dus deze moet het maar zijn. Ik hoop dat 'ie goed is.

punt29.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vandaag speciaal voor naar Utrecht gereden. Het was mooi weer en ik had zin in een ommetje en wat frisse lucht na vanochtend een vriendin te hebben zien promoveren op de klinische psychologie in de universiteitsaula in Leiden.

Het is wellicht een wat mager exemplaar maar ik kon zo snel niets groters vinden. (En ik had geen internet bij de hand en ging op de bonnefooi, dus kon geen gebruik maken van de handige googlemaps aanduidingenkaart op de "fansite". En om nou heel Utrecht uit te kammen, terwijl ik daar eigenlijk nooit kom, leek me ook weer zo wat. Dus deze moet het maar zijn. Ik hoop dat 'ie goed is.

[afbeelding]



ik zie 'm dus ik zeg NEXT !
 
ik zie 'm dus ik zeg NEXT !

Vooruit dan. De volgende opdracht is (in de aanname dat mijn foto wordt goedgekeurd):

Je Motor In Een Fietstunnel

Wiki: een fietstunnel is een tunnel speciaal voor fietsers (ook te gebruiken door voetgangers).
 
Hmmm, ik ben er eerlijk gezegd op tegen dat je voor opdrachten verkeersregels moet overtreden. Die discussie is een jaar geleden ook al eens gevoerd.

Ben ik ook op tegen! Maar in dit geval hoeft het toch niet? Daarom schreef ik juist:

Wiki: een fietstunnel is een tunnel speciaal voor fietsers (ook te gebruiken door voetgangers).

/edit: of nou ja, op tegen, op tegen... We spelen toch ook niet om geld of zo? Als je nou een leuk idee hebt dat misschien een klein beetje niet mag maar wel goed te doen is dan zet je hem neer, en de mensen die dat te gewaagd vinden doen een keertje niet mee. (We spreken toch ook niet af dat alles in een straal van 10 km te doen moet zijn, om maar eens wat te noemen?) En als iemand iets neerzet dat echt gevaarlijk of zwaar illegaal is, dan is 'ie gewoon een eikelende troll en wens ik diegene veel plezier met z'n leven en z'n geweten :) We kunnen dat toch wel op het moment dat zich zo iets voordoet gewoon fixen? Can't We All Just Get Along? :?

Anyway, ik heb de vorige keer niet meegedaan met de discussie (een jaar geleden had ik niet eens mijn rijbewijs :) ) dus ik wilde toch nog even mijn duit in het zakje doen. Maar, zoals ik al zei, voor deze opdracht volgens mij hoe dan ook geen belemmering, toch? Als iemand het er moeilijk mee heeft dan horen we dat wel en verzinnen we fijn een andere :]
 
Laatst bewerkt:
Absoluut goedgekeurd! *O* NEXT

(Op metertje of honderd van mn huis nog wel :o )

Haha, stom toeval. Ik ben op goed geluk Utrecht ingereden, waar ik letterlijk geen straat ken, en ben gaan zoeken naar graffiti.

Zeg is dat normaal bij jullie dat die verkeerslichten bij al die enorme wegen en rotondes echt letterlijk een aantal minuten achter elkaar op rood staan? :)
 
Die verkeerslichten ... begin me er niet over. D-R-A-M-A de afstelling van die dingen hier. Neem maar een goed boek mee volgende keer :X
 
Laatst bewerkt:
Betreffende de 'overtreding' betreden fietserstunnel... een motorrijder lopend met de motor naast zich is een voetganger....

Trouwens jammer dat ik 'm nu pas lees....700m verderop heb ik zo'n tunneltje..damn..
 
Laatst bewerkt:
De enige fietserstunnels die ik in de buurt ken zijn toch een stevige wandeling. Gedachte gaat dan automatisch naar rijdend. Maar te voet mag uiteraard hoewel je denk ik wel wat hebt uit te leggen aan oom agent als die je zien lopen.
 
:( Bijna 2 uur van te voren richting m'n werk gegaan, Zuid Oost, Watergraafsmeer en Oost uitgekamd maar geen kabouter tegengekomen.... Onder de Amsterdamse brug was er een, maar die is met de renovatie verwijderd... -O-
Tunneltje dus...Jammer dat ik nu pas kijk :X
 
De enige fietserstunnels die ik in de buurt ken zijn toch een stevige wandeling. Gedachte gaat dan automatisch naar rijdend. Maar te voet mag uiteraard hoewel je denk ik wel wat hebt uit te leggen aan oom agent als die je zien lopen.

Hier; Google Maps is het best simpel.
Scheelt een hoop omrijden, zeker rond file tijd, gezien de Abram..... weg dan altijd vast staat :Y
 
Betreffende de 'overtreding' betreden fietserstunnel... een motorrijder lopend met de motor naast zich is een voetganger....

Trouwens jammer dat ik 'm nu pas lees....700m verderop heb ik zo'n tunneltje..damn..

:? Volgens mij staat 'ie nog open hoor... Dit was juist de nieuwe opdracht. De oude opdracht was de graffiti KBTR. Dus ik zeg: kom naar beneden en sla uw slag. (Of ben ik dan heel ouderwetsch?)
 
De enige fietserstunnels die ik in de buurt ken zijn toch een stevige wandeling. Gedachte gaat dan automatisch naar rijdend. Maar te voet mag uiteraard hoewel je denk ik wel wat hebt uit te leggen aan oom agent als die je zien lopen.

Agent: "Meneer, wat doet u hier met uw motor aan de hand?"
MFer: "O, hallo. Ik doe mee aan een spelletje op MF waarbij je je motor moet fotograferen bij bepaalde objecten."
Agent: "U weet dat u hier niet mag rijden?"
MFer: "Ja. Daarom neem ik de moeite om even als voetganger te gaan. Bedankt voor de waarschuwing."
Agent: "Prima. Succes met de foto!"
MFer: "Werk ze!"

... klaar! 8-)

Deze conversatie (ongeveer dan toch) heb ik al een paar keer gehad tijdens het maken van foto's voor TRG. Bijvoorbeeld als ik een eindje over de stoep moest, of door een parkje of zo.
 
Laatst bewerkt:
Wat zegt Bunny?

Volgens de definitie van tunnel lijkt mij dit een tunnel. Dus... NEXT :]

/edit: en tsja, vooruit, het begrip tunnel is ietwat ruim geïnterpreteerd - verscheidene definities geven aan dat een tunnel onderaards/ondergronds is, maar andere weer niet... Soit.

/edit 2: zelf dacht ik aan deze bij het verzinnen van een opdracht, als in dat als ik 'm zou moeten doen ik die zou nemen. Ik vind de optie van Roeleey er voldoende op lijken :)
 
Laatst bewerkt:
Mmm.... Daar had ik even niet aan gedacht, doen ook belgen mee....
Edit: Je motor bij een bezorgscooter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan