MF Flevoland Topic LXVIII

Nee hoor, zaterdag..

Bytheway, heeft iemand nog wat kuipdelen van een '01 FJR?
Mijn broertje kwam begin deze week een koekblik tegen die dacht er nog wel even voor te kunnen kruipen.. :')
 
..eindelijk is mijn nieuwe fiets ook geleverd. Ghost EBS Race :P


full
 
* -
:} welke groep heeft de fiets

een compact groep. Grootste blad is 50 tands. Na veel info inwinnen besloten niet voor een trippel te gaan.
In de toekomst kan ik altijd nog de tandwielen en cassette achter aanpassen.

Verder alles shimao ultegra afgemonteerd. Binnenkort alles voor de zithouding fine tunen en dan km's maken.
 
Laatst bewerkt:
Hey polderaars!

Even inbreken met een vraagje...
Ik heb voor mijn motor een T of Y stuk nodig die 2x 6mm is en 1x 8mm. Nergens te vinden alleen andersom. Nu heb ik er 1 gevonden, alleen woon ik in de Achterhoek, het bedrijf zit in Lelystad en ze vragen voor het verzenden van 1 dingetje bijna 10 euro terwijl het zo in een envelopje kan.
http://www.mattech.nl/index.php?page=producten.artikel&code=YRS6-8-6
YRS6-8-6.jpg


Toevallig iemand die in de buurt van de Werfweg woont in Lelystad die dat ding voor me wil halen en op de post wil gooien?
Ik heb al wel gemaild met de vraag of ze daar wat aan kunnen/willen doen dus misschien zal het niet nodig zijn...
 
Laatst bewerkt:
Hey polderaars!

Even inbreken met een vraagje...
Ik heb voor mijn motor een T of Y stuk nodig die 2x 6mm is en 1x 8mm. Nergens te vinden alleen andersom. Nu heb ik er 1 gevonden, alleen woon ik in de Achterhoek, het bedrijf zit in Lelystad en ze vragen voor het verzenden van 1 dingetje bijna 10 euro terwijl het zo in een envelopje kan.
http://www.mattech.nl/index.php?page=producten.artikel&code=YRS6-8-6
[afbeelding]

Toevallig iemand die in de buurt van de Werfweg woont in Lelystad die dat ding voor me wil halen en op de post wil gooien?
Ik heb al wel gemaild met de vraag of ze daar wat aan kunnen/willen doen dus misschien zal het niet nodig zijn...
Mocht het niet lukken, mail dan maar ff
 
Terug
Bovenaan Onderaan