Z1000 going Café

@ fighterfeytel: Altijd leuk om te horen. Thanks :)

Net al het spuitwerk nat gepolijst met P1000 om de scherpe randjes van de striping er wat af te halen.
Ff een happie eten en dan weer het dak op voor de blanke lak.
Ik wil 4 lagen blak spuiten en dan terug polijsten in de hoop dat de striping dan niet meer voelbaar is. Dan nog 2 extra lagen en dan moet het klaar zijn *D
Ben benieuwd of ik het nog moet polijsten, maar dat zien we morgen wel. Mocht het nodig zijn polijst ik alles met P3000 en dan met een polijstmachine.
 
Shit, toch twee kleine zakkertjes en op 1 plekje een beetje sinaasappeltjes in de lak :( Dat wordt dus polijsten.
Mwoeah, wordt ie alleen maar mooier van :9~ maar eerst maar es lekker uit laten harden...
 
Net even naar de stalling om e.e.a. er weer op te zetten :9~ :9~ :9~

Fuck wat is dat ding gaaf geworden al zeg ik het zelf. Ben er zeer tevreden over :Y

De verse lak nog ff laten uitharden. Zeker met een temp van 32 graden is meer dan vier dagen niet nodig op uit te harden en benzine proof te zijn.
Vandaag ook nog een afwerklaag 3mm foam op het zadel gelijmd omdat je anders een soort cellulitis in je zadeldekje ziet. Over het foam heen zwart plasticfolie gedaan om het waterdicht te maken. Als het lukt heb ik morgen avond een lap leer binnen om het zadel te bekleden.

Nog een paar dagen en dan zijn we weer mobiel.

Als hij weer rijdt zal ik een paar foto's posten van het resultaat :P
 
Spuitwerk :)

full
 
Supermooi en een hele mooie lijn zit er in! :} :}
Kleur ook helemaal goed! *O*
 
ThankZ mannen :)

Ik had eigenlijk verwacht dat de kleur iets rooier zou uitpakken, maar ben er zelf ook best tevreden over :9
Lijkt geloof ik een beetje op Z900 bruin...

Wat gaat er nog aangepast/veranderd worden?

Een iets grotere en geheel verchroomde koplamp, zat te denken aan eentje van een XJR of een GS1400
De tankdop moet opnieuw verchroomd worden (of is een nieuwe kopen voordeliger?)
Het schakelpookverlengasje moet vervangen worden want is eigenlijk net 5mm te kort
De zijstandaard moet zwart gespoten worden (kan van de week al)
Er moet nog een zwarte of aluminium dop op de kroonmoer
Er moet een andere cockpit op want dit is een nep koso en toerenteller werkt niet
De cockpit ophanging moet veranderd en gespoten worden.

Met de dingen die meer dan € 50,= kosten wil ik tot van de winter wachten. M'n bedrijf moet eerst van nieuw elektrisch gereedschap voorzien worden want vorige week is m'n auto leeggeroofd en alles maar dan ook alles is weg |(

Maar voor nu.... lekker rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan