CBR 250 2013

Robbie47

Rookie
1 dec 2012
21
0
Weet iemand of de cbr250 2013 dezelfde eigenschappen heeft als modeljaar 2011/2012
Wat ik wel weet is dat er nieuwe kleuren zijn zoals de Repsol en abs word standaard geleverd uiteraard wel voor de prijs van 4899,-
Zit er ook een middenbok op (wel zo handig om je keting te smeren)
full
 
Mooi dingetje, maar ik raad je ten zeerste af om een 250cc te kopen. Deze kun je straks met de nieuwe regeling heeeeeeel erg moeilijk verkopen, waardoor je er onwijs veel verlies op zal maken. ;)
 
Zoals hierboven al gezegd wordt, is het misschien niet verstandig om een 250r te kopen. In 2013 komt de 500r (die ongeveer 1000 euro duurder zal zijn). Maar die is geperfectioneerd voor de nieuwe rijbewijs A2 = (35kw)

Iets meer vermogen dan de cbr250r maar verbruik zo goed als hetzelfde (nog niet bevestigd maar goed)
 
Hebben die trouwens dezelfde maten als de cbr125r? Heb m een paar keer gezien en op gezeten bij de dealer, het is niet groter dan me brommer, en heeft ook alle specificaties van een brommert. Ik zou persoonlijk als ik richting 500cc zou gaan liever een "echte" motor kopen met een achterband breder dan 140mm
 
De zithoogte is zelfs nog een fractie lager, maar de andere overige maten zijn weer net iets meer als de 125 He blijft een compacte motor alleen het gewicht van 165 kg is naar verhouding wel weer veel
Tot een kilometer of 120 is hij redelijk snel, daarboven niet meer ( 0 tot 100 in 6,5 sec. en van 0 naar 140 15 sec.)
Hebben die trouwens dezelfde maten als de cbr125r? Heb m een paar keer gezien en op gezeten bij de dealer, het is niet groter dan me brommer, en heeft ook alle specificaties van een brommert. Ik zou persoonlijk als ik richting 500cc zou gaan liever een "echte" motor kopen met een achterband breder dan 140mm
 
Over het later moeilijk verkopen maak ik me niet zo druk, ik ken zat mensen die een onbeperkt motorrijbewijs hebben, en een scooter kopen van ongeveer 15 tot 33 pk
Hebben die trouwens dezelfde maten als de cbr125r? Heb m een paar keer gezien en op gezeten bij de dealer, het is niet groter dan me brommer, en heeft ook alle specificaties van een brommert. Ik zou persoonlijk als ik richting 500cc zou gaan liever een "echte" motor kopen met een achterband breder dan 140mm
 
Ik was vandaag bij de Hondadealer, en de cbr 500 gaat in nederland rond de 7000 euro kosten
Aanzienlijk meer dan 4899,-
 
^Dan zou ik persoonlijk (als ik een cbr had gewild) toch doorsparen voor een 600 RR, is toch net even wat volwassener
 
Begrenssetje?

Maar ik snap de bedoeling van honda indd.

Edit: laat maar, t kreng heeft 87kw... Mag dus niet begrenst worden
 
Laatst bewerkt:
7000 voor een 500cc? Het is dat je geen GSX650F mag rijden met A2, maar die koop je voor 5995 euro nieuw op dit moment. Veel geld... 7000 euro voor maar 500cc...
 
Cbr500r wordt misschien wel de nieuwe cbr600f? Zegmaar de golf onder de motorfietsen. Verder niets mis met weinig vermogen, het blijft leuk en snel zat. Hoe lichter de fiets, hoe leuker het rijdt!
 
^Dan zou ik persoonlijk (als ik een cbr had gewild) toch doorsparen voor een 600 RR, is toch net even wat volwassener

Niet iedereen zit te wachten op een 600cc supersport...
Ik denk dat er voor de CBR 250 wel een markt blijft maar wel een kleine. Wellicht dat Honda deze uit het Nederlandse program haalt en de 500 als opvolger positioneert aangezien deze precies in de A2 categorie past.
 
Honda haalt de 250 niet uit het programma want er zijn onlangs voor 2013 nieuwe kleuren beschikbaar
 
de nieuwe honda 500 word in drie modellen geleverd en de goedkoopste kost 6300 euro en de 500 met kuip cbr500rr kost 7000 euro
Ik was vandaag bij de Hondadealer, en de cbr 500 gaat in nederland rond de 7000 euro kosten
Aanzienlijk meer dan 4899,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan