Gilera runner 4 tact 200 cc 2003 Startproblemen en acterlic

Heb toen een andere accu erin gedaan en deed het ook niet.

Nog vergeten erbij te zeggen de rela is geel van deze. EN hoe zou je die eruit kunnen krijgen mits het de rele is natuurlijk. A fijn ik wacht jullie hulp af
 
Oude relais eruit halen, zit waarschijnlijk gewoon vast geklikt of hangt in een rubbertje. Misschien met een boutje vast, kan ook. Met dat ding naar de motorzaak gaan of naar een automaterialen winkel, brommerzaak desnoods. Begin anders bij de brommerzaak, die zijn vaak het goedkoopste, motorzaken het duurste :+ . Het zal niet veel bijzonders zijn, vermoedelijk de zelfde als een Runner 50. Als de nummertjes maar overeenkomen!

Verder geen stoute dingen doen met de Runner hè.
 
Startrelaisproblemen klinkt als, zoals hierboven al gezegd door bananeman, een lege/kapotte accu. Ik zou die eerst maar eens gaan opladen/vervangen.

Voor het achterlicht zou ik zeggen: handen uit de mouwen en klassieke opspoormethodes met multimeter toepassen.

Weet je al hoe een multimeter werkt? Google is your friend

Laat je wel even weten hoe het is opgelost?
succes ermee!!!!
 
Laatst bewerkt:
nogmaals het ligt niet aan de accu want ik heb al een ander accu in gedaan en starte ook niet. ik ga de rele veranderen dan horen jullie van mij

en mbt verlichting moet ik ff kijken met die kabels dan maar
 
de spoel van de ralais is kapot. MAw geen Magn. Flux meer. Welke relais is het kan je weten door te kijken naar de aantal aansluitingen van achter en een nummertje die je erop vind. Gebuurd wel af en toe dat een relaitje springt. Als de brommer lang heeft stil gestaan kan het ook zijn dat de knopen op het stuur gecorrodeerd zijn.

gtrz
 
hallo allemaal,


Ben sind kort in het bezit van een runner 200cc 4 tact echt een toffe ding maar alleen heb ik een paar probleemjes en zoek hulp.

- als ik elektr startknop in druk hoor ik onder mijn zijikap een tik en dat is dan het enige wat die doet hij start dan niet. NU hoorde ik kan startrela zijn dus i k had die kap eraf gehaald en gaf een paar tikken op de rela en dan start die wel. NU is mijn vraag ligt het dus aan de rela zo ja heeft iemand voor mijn een adres waar ik dit kan kopen via internet moet wel voor motorscooter zijn runner 200cc. Probeem is bij deze is geen kickstart dus erg vervelend.

- Mijn achterverlichting werkt niet lampje heb ik vervangen enz maar toch werkt die niet. Kan iemand mij hiermee helpen. De kabels heb ik ook zo goed al nagekeken maar geen bijzonderheden.

Hopelijk kunnen jullie mij zsm helpen alvast bedankt

Zie het al. Is kapot. Weggooien dat ding. Runner is bah man. Koop echte moto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan