Suzuki 250cc verzameling Deel 2

De VFR deed het boven verwachting :] :] :]

Heerlijk gereden :Y :Y

Sfeer ploatie :P

full
 
:} en dan net zo lang doorgaan dat er geen steppie over blijft :9


Ja :Y :Y bij de Bandit is er al een heel stuk af :P

aan beide kanten dat lukte (nog) niet met de VFR :N

Er ging voor onze neus wel een grijze VFR aan het eind van de Veenslang erg hard af
Rijder gelukkig ok maar de VFR rijp voor de sloop :( :(
Snap niet hoe dat gegaan is
recht stuk niemand anders in de buurt en toch op je plaat :? :?
 
\

Tuurlijk wel...

bil er wat naast...beetje scheef zitten en doen alsof je een aap bent. Motor rechtop= meer gas open kunnen draaien met minder kans op vlieguren :)


Weet ik wel :Y

Maar het voelt voor mij erg vreemd :P

Jullie hebben gelijk om harder rond te gaan moet ik ernaast gaan hangen
ga nu "te plat" door de bocht en dat is niet nodig |(

:W
 
Ik rij al jaren zo en dat gaat prima,er afvallen heeft daar niks mee te maken,met er naast hangen is die kans net zo groot,ook met het plat leggen heeft dat niks te maken,Moto GP coureurs gaan echt nog een stuk platter door de bocht,die mannen gebruiken het er naast hangen omdat ze zo de motor op kunnen vangen met hun kneesliders,ook is het bij hun noodzakelijk omdat het maar lichte mannetjes zijn en de motor anders niet snel genoeg op z,n kant wil.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij al jaren zo en dat gaat prima,er afvallen heeft daar niks mee te maken,met er naast hangen is die kans net zo groot,ook met het plat leggen heeft dat niks te maken,Moto GP coureurs gaan echt nog een stuk platter door de bocht,die mannen gebruiken het er naast hangen omdat ze zo de motor op kunnen vangen met hun kneesliders,ook is het bij hun noodzakelijk omdat het maar lichte mannetjes zijn en de motor anders niet snel genoeg op z,n kant wil.

:Y Een circuit is anders dan de openbare weg . Bovendien met een motor voor de openbare weg, geen echte racer dus, kun je heerlijk rijden maar je hebt de verkeerde geometri om echt maximaal te kunnen gaan op een circuit. De echte race-motoren hebben een veel steilere hoek van het balhoofd...........en dat is ook de reden dat ze er naast kunnen hangen en de kneesliders kunnen gebruiken voor het evenwicht............eigenlijk een soort glijdend zijwieltje dus :+

En de VFR is een sportieve toermotor waar je heerlijk binnen zijn grenzen kunt rijden op een circuit :] :9
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag maar eens bij de Mac in A'foort wezen kijken

waren aardig wat MFers en ook pliesie O-)

werd zelfs achtervolgd door oom agent :Y :Y

De X7 uit de schuur :Y

lucht in de bandjes en 3 trappen lopen :9

aardig rookgordijn maar dat was vrij snel over

X7 loopt mooi met de Gibson pijpkes lekker :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik rij al jaren zo en dat gaat prima,er afvallen heeft daar niks mee te maken,met er naast hangen is die kans net zo groot,ook met het plat leggen heeft dat niks te maken,Moto GP coureurs gaan echt nog een stuk platter door de bocht,die mannen gebruiken het er naast hangen omdat ze zo de motor op kunnen vangen met hun kneesliders,ook is het bij hun noodzakelijk omdat het maar lichte mannetjes zijn en de motor anders niet snel genoeg op z,n kant wil.
Ze vangen niks op hoor ;)

Enige wat ze doen is aftasten hoever ze nog kunnen

Niemand heeft hier overigens gezegd dat je meteen een Kneedown moet doen maar al ga je maar een klein beetje verzitten, t effect is groot al is het alleen maar op soepeler de bocht door te komen

En je motor blijft uiteraard wat meer rechtop
 
Terug
Bovenaan Onderaan