Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

heeft iemand voor mij de de standaard afstelling van de vering van een zzr 1400 bj 2007 ingaande demping en uitgaande en veer spanning van dicht naar open hoeveel klikken bedankt vast
Even bij een Hyperpro center langs gaan. Stellen ze hem gratis perfect af
 
Werkt echt. Gewoon instellen op max. Is de setting dat hij altijd in zn zesde versnelling staat.

Ja stand 3 dacht ik, gebruiksaanwijzing lezen. Het is 1 piepklein knopje die je moet indrukken. Je zal de eerste niet zijn die dat niet doet en voor niks dat ding erop zet.
 
heb je wel de Gipro ATRE ? Advanced uitvoering. Er moet een klein knopje (eigenlijk kuiltje) zitten aan de onderkant. Handleiding even bekijken kan geen kwaad.
 
ja zit een soort reset knopje me engels is niet zo best is er geen nederlandse handleiding ik weet niet hoe je dat doe om hem op stand 3 te krijgen
 
Knopje indrukken en loslaten. De display gaat knipperen. Als je dan weer op het knopje drukt ga je door de diverse programma's heen. Blijf drukken tot ie op 6 staat. 4,5 en 6 betekent dat ie het programma van de betreffende versnelling hanteert. Gewoon die van de 6e versnelling nemen.

De versnellingen inleten doe je als volgt:
Zet de fiets in zn vrij terwijl je er op zit het houdt de koppeling in. Houdt het knopje ingedrukt tot L gaat knipperen. Even later zie je de display beranderen naar 1, zet hem in zn eerste versnelling, dan volgt 2, zet em in zn tweede versnelling, zo verder tot de 6. Daarna gaat U Knipperen en na een paar seconden gaat de display naar de normale modus. Zet em in zn vrij en zet de motor uit.

Klaar
 
Het waren dacht ik 3 standen, stand 3 zet hem in de mapping van zijn 6.



Hier het verschil in zijn 4, in lagere toeren en de eerste 3 versnellingen is het verschil nog veel groter.
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik even inhaak hier, maar heb een vraagje?

Ik ben aan het uitzoeken of ZZR1400 in mijn ZRX1100 passen. Zijn er verschillen in de velgen van de verschillende bouwjaren?

Heeft wellicht iemand een (reserve) setje velgen liggen waar ik maten mag meten?
 
@Umbra989 -- PB verstuurd

Voor de liefhebber; mijn 14 gaat eind augustus terug naar de leasemaatschappij. Ik heb een aantal zaken die ik niet hoef te geven en die ik zou kunnen ruilen voor originele onderdelen:
- Bagster zadel, bekend van de foto's, ruilen tegen origineel zadel 2012 model
- Zijpanelen groen, ruilen tegen zijpanelen zwart
- IXIL uitlaat, t.e.a.b.
- Touring ruit, ruilen tegen originele

Wie met een zwarte 2012 heeft interesse?
 
Mijn 1400 komt waarschijnlijk binnenkort op BVA auctions. Zou een leuke deal kunnen zijn. Er staat 60k op maar hij is perfect.
 
Vorige week via een belgische motorzaak twee mooie Yoshimura dempers op de kop weten te tikken.
Ben blij dat ik weer voorzien ben van Yoshimura en had me Akrapovic dempers binnen 15min al verkocht via MP :) En ja hoor eergisteren even getest de Yoshies pffff wereld van verschil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan