Ducati Hypermotard part IV - het beest uit je desmodromen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig net een advertentie op marktplaats gespot:
http://link.marktplaats.nl/739794259
Geen idee waar het verschil in bouwjaren in zit (mss ECU/computer??)

Ook bij DESMOWORLD hebben ze leuke spulletjes...

ik had in Duitsland via ebay ook zo een achterlicht besteld, weliswaar een smoke....werkte niet echt...dus knipper icm met achterlicht werkte het knipperen minimaal

kreeg gewoon mijn geld incl verzendkosten netjes terug......

misschien dat deze beter is.......
 
Volgens de plaatjes zou het goed moeten werken :P

ik heb de verkoper gevraagd......middels mail.....

moet je wel zeggen dat dit een makkelijke plug en play is....maar werkte eenvoudig niet bij mij......misschien dat bouwjaar er ook mee te maken heeft......

maar goed...de vraag is gesteld aan de verkoper....

ik laat het weten

MAIL
============
beste Gert,

vraagje......ik heb een hypermotard 1100S van bouwjaar 2007
kun je ook aangeven of dit dan ook werkt ?

daar jij aangeeft "Ducati hypermotard 1100. 2009-2012"

als het niet werkt kan het achterlicht dan retour...mits onbeschadigd ?

dank je wel

groet Rob
============

ps............interesse voor groupsbuy........??.....

zie ............. http://link.marktplaats.nl/739794259
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde man ook gemaild, we wachten dan maar af haha..

mooi, had hem net aan de lijn........want ik had gebeld...en belde mij terug....

kan als het niet werkt weer retour....vroeg wel...welke kleur ik wilde.....ging hij nakijken en terugkomen op mijn mail over de eventuele retour als het niet werkt......

hij vertelde mij zeer tevreden klanten te hebben, waar het allemaal....wel werkt....niet specifiek Hyper......

werkt aldus gert......rijtje led's voor achterlicht en aparte leds's voor de knippers

ik laat het je weten...ik wil hem eventueel gaan ophalen....

ik zou een smoke willen....dacht ik zo
 
Ik wil ook een smoke. Wil sowieso een ander achterlicht omdat in de huidige een barst zit...

Maar ga nog niks kopen voordat de hyper hier in de garage staan, je weet maar nooit natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook een smoke. Wil sowieso een ander achterlicht omdat in de huidige een barst zit...

Maar ga nog niks kopen voordat de hyper hier in de garage staan, je weet maar nooit natuurlijk...

antwoordt...

-----Original Message-----
From: Van de Pol | Onderdelen via Marktplaats [mailto:b.2equ0npiclsi5@mail.marktplaats.nl]
Sent: maandag 4 november 2013 18:49
To: ..............
Subject: Re: Reactie: Remlicht met knipperlichten ducati hypermotard helder

Hallo Rob,

Ik heb net even de voorraad nagekeken, en helaas heb ik vorige week de laatste achterlichten verzonden.
Morgen word er weer een nieuwe voorraad besteld maar daar zit wel 2 weken levertijd op.
Als je daar op kan wachten dan reserveer ik er wel 1 voor je en stuur ik je een mailtje zodra ze binnen zijn.
Graag hoor ik het.

Mvg Gert van de Pol
 
als dit werkt, wil ik er ook wel een :) maar aangezien ik net de hele achterkant verbouwd heb (maar dus niet helemaal tevreden), laat ik het proefkonijn spelen ff aan anderen over :P
 
haha, die man weet niet wat hem overkomt. Heb dezelfde mail terug gekregen als Rob, we wachten maar even af...
 
mail terug van verkoper....achterlicht


ps hier ook video......zo was mijn eerste achterlicht...werkte niet dus teruggestuurd...werd ook netjes afgehandeld...btw zijn voorknippers zijn ook wel mooi

http://youtu.be/t4nakaKn2no


-----Original Message-----
From: Van de Pol | Onderdelen via Marktplaats [mailto:b.2equ0npiclsi5@mail.marktplaats.nl]
Sent: maandag 4 november 2013 23:37
To:
Subject: Re: RE: Reactie: Remlicht met knipperlichten ducati hypermotard helder

Hallo Rob,

Ik ga mn best doen om het voor de 16e in huis te hebben.
Deze achterlichten koop ik in amerika en over het algemeen heb ik het na anderhalve week a 2 weken in huis.
Soms wil het nog weleens voorkomen dat de douane een pakket openmaakt ter controle en voordat die ambtenaren zo'n pakketje dan weer doorsturen dat kan wel een week langer duren.
Dus helemaal met zekerheid kan ik het helaas niet zeggen.
En uiteraad kan het gewoon retour als het niet werkt.

Mvg Gert van de Pol
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er in elk geval erg dik uit met een smoke achterlicht. Zo moet mijn hyper er uiteindelijk ook uit komen te zien.

Bellypan ziet er zo ook wel goed uit..

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan