koso xr-srn

wezly

MF'er
3 nov 2007
95
0
Gorinchem
Hallo,

Ik heb laatst een koso xr-sr n gekocht voor mijn fighter en ben begonnen om deze te installeren.
Ik heb hem diverse keren geprobeerd omdat ik mijn verlichting indicatie wilde testen.
Dit ging allemaal goed, tot op de dag van vandaag.

Ik wilde de teller gaan testen voor mijn grootlicht indicatie geeft het scherm blauw beeld en alle indicatie lampjes bleven branden en het bleef zo.

Iemand enig idee hoe dit kan? ik ben zelf bang dat hij stuk is gegaan, maar hoe..

ik heb wel een zwaardere accu op mijn motor gezet van +/- 60ah. omdat de motor toch stil staat en de echte accu eruit is en op de druppellader staat.

Het gaat om dit model
KO-BB017B00.jpg


Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet, Wesley
 
Laatst bewerkt:
Hee die heb ik ook! Ik weet dat hij heel raar doet met een bijna lege accu! Verder heb ik jou probleem denk ik ook een keer gehad, oplossing is denk lang spanning eraf halen. Helaas rijd mijn fighter nog niet dus nog niet kunnen testen :(
 
Hee die heb ik ook! Ik weet dat hij heel raar doet met een bijna lege accu! Verder heb ik jou probleem denk ik ook een keer gehad, oplossing is denk lang spanning eraf halen. Helaas rijd mijn fighter nog niet dus nog niet kunnen testen :(

Mijn spanning was continu rond de 12.6 volt dat is juist het vreemde. De spanning is er wel vaak af omdat de + nog niet aangesloten zit. Ik hoop dat als de spanning er een tijd is dat hij het weer doet..
 
komt me vaag bekent voor, ik ben namelijk ook zo aan het kutten geweest, uiteindelijk deed hij het gewoon weer, probeer hem eens op te starten zonder al je sensoren (knippers signalering e.d)
 
Ik zou vandeweek eens proberen om alles eraf te halen. Ik heb zowiezo ook een mailtje gestuurd naar het bedrijf waar ik hem heb gekocht en naar kosoeurope, ik hou jullie op de hoogte..
 
Nee ik heb ook geen reactie gehad.. ik heb alles inmiddels aan de praat gekregen behalve mijn toerenteller.. in had hem aan gesloten op de kabel naar de brandstofpomp ( zo kreeg de orginele teller ook een signaal). Maar dit werkt helaas niet. Staat in de beschrijving ook dat ik evt een draadje om de bougiekabel kan wikkelen. Maar werkt dit echt zo goed?

Ik snap helaas ook niet echt veel van het afstellen van mijn kmteller.. op de teller zelf. Het signaal komtdoor maar hoe kan ik de snelheids berekening goed afstellen? Van de handleiding snap ik ook niet echt veel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan