stuurgewichtjes monteren

muffy

Die hard MF'er
21 feb 2010
303
1
zwolle
ik heb voor mijn kawasaki gpz 900 r bj 1985 stuurgewichtjes gekocht en nieuwe handvaten. vanavond oude handvaten eraf gehaald blijkt aan het uiteinde van de clpipon een bout gelast te zijn , kan ik deze eraf slijpen ? en dan stuurgewicht erin monteren of is andere oplossing ?
 
Die moer zit er toch ingelast om uberhaupt je stuurgewicht aan te schroeven? Zit die moer 'in' de clipon of er 'aan' gelast? Want het lijkt me ook niet zo slim om je clipon in te korten ....

Kun je zien wat er achter die moer nog zit?
 
Laatst bewerkt:
bout zit half erin en half eruit als ik nu suturgewichtjes eraan monteer blijft er loze ruimte over dus sluiten gewichtjes niet mooi straks aan. nu lijkt mij de oplossing om de moer gelijk af te slijpen met het uiteinde van de clipon
 
Mja, als de moer dik genoeg is en vlees genoeg overhoud zodat het draad nog voldoende grip heeft zou ik dat doen. Het stuurgewichtje valt niet enigszins uit te hollen zodat ie over die moer heen valt?

Over wat voor 'ruimte' hebben we t?
 
denk zo te zien mm of 3 stuurgewichtjes uithollen is denk ik ook geen optie, beste is denk ik nu moer gelijk af slijpen met stuur einde en dan stuurgewichtje erop monteren dan sluit ie wel mooi gelijk aan.hou ik alleen rubberenprop over heb ik dan niet nodig
 
full

gaat om deze
 
Originele halen en de universele die je net gekocht hebt terugbrengen. De ingelaste moer is er speciaal voor om de (originele) stuurgewichten te monteren. Lijkt me makkleijker als de zaak slopen en er dan universele in te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan