Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan zelf niet meerijden omdat ik moet werken, maar ik ben wel benieuwd naar de route eigenlijk. Misschien is het nog een stukje onbekend terrein voor mij. :9
 
Iemand trouwens een garage / monteur in Amsterdam aan te raden voor de kleine klusjes? Zoals bij mijn VFR 800 moet t richting aanwijzertje vervangen worden, en heb een sportdemper (highmount) die ik graag wil laten monteren (zelf echt 0 technisch ervaring).
 
Wat mij betreft wel! Waar en hoe laat spreken we af? En iemand die een leuke route weet?
 
Iemand trouwens een garage / monteur in Amsterdam aan te raden voor de kleine klusjes? Zoals bij mijn VFR 800 moet t richting aanwijzertje vervangen worden, en heb een sportdemper (highmount) die ik graag wil laten monteren (zelf echt 0 technisch ervaring).

www.101motoren.com
 
Hoe was het ritje donderdag?
Ik had graag meegereden maar m'n been zit helaas nog in een brace.
En ik pas m'n pak (nog) niet :X
 
Joh wou zo graag meekomen maar lag plat met de griep 2 dagen lang. Volgende keer ben ik er zeker bij

En thanks voor de tip van goeie garages / monteurs. Die 101 is wel dichtbij! zal ns een keer bellen
 
Laatst bewerkt:
Bikers and bikesters,

Ik zie net dit topic en meld mij graag aan voor leuke ritjes. Ik zie graag iets, vind de natuur mooier dan een snelweg en urenlang op de motor zitten met oogkleppen op en gashandel open is niets voor mij. Onderweg een stop (twee mag ook) met schaaltje bitterballen en verfrissing geniet de voorkeur.

Cya
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan