MF 't Gooi Nummer 136 > zet de verwarming aan @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
tokkie dag, dus ordi bimbo

tumblr_m465cfrSDJ1qf9d8qo1_500.png
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik vandaag op het werk gestoken door een tseetsee-vlieg... :Z
Was het niet gewoon thuis, daar heb je toch twee van die vliegen rond vliegen?

De symptomen kloppen wel redelijk;
...... koorts, uitslag, zwelling rond de ogen, gezwollen handen, hoofd-, spier- en gewrichtspijn, moeheid en gewichtsverlies. De lymfeklieren raken opgezet. Als er dan niet medisch wordt ingegrepen, verspreidt de infectie zich naar het centrale zenuwstelsel, met hallucinaties, waanvoorstellingen en persoonlijkheidsveranderingen als symptomen. De zieke raakt in de war, is prikkelbaar, spreekt onduidelijk, kan zich niet concentreren, heeft last van trillingen (meestal in het gezicht en de lippen) en moeite met lopen en praten. Grote slaperigheid overdag en slapeloosheid ’s nachts zijn typerend.
 
Was het niet gewoon thuis, daar heb je toch twee van die vliegen rond vliegen?

De symptomen kloppen wel redelijk;
...... koorts, uitslag, zwelling rond de ogen, gezwollen handen, hoofd-, spier- en gewrichtspijn, moeheid en gewichtsverlies. De lymfeklieren raken opgezet. Als er dan niet medisch wordt ingegrepen, verspreidt de infectie zich naar het centrale zenuwstelsel, met hallucinaties, waanvoorstellingen en persoonlijkheidsveranderingen als symptomen. De zieke raakt in de war, is prikkelbaar, spreekt onduidelijk, kan zich niet concentreren, heeft last van trillingen (meestal in het gezicht en de lippen) en moeite met lopen en praten. Grote slaperigheid overdag en slapeloosheid ’s nachts zijn typerend.

Prio's jongens, prio's.... :+
 
Plekkie, gefeliciteerd met je nieuwe motor! Daar ga jij elke rit weer van genieten!
Ilja, ook gefeliciteerd met je motor! Snel een foto' tje posten he!
Poik en Robin: Gefeliciteerd met de leren pakjes!
 
Mis ik zomaar de zwaaipost! :o
Nja ik ben ook hier weer present.

Heb nacht twee al gehad. Word elke dag iets meer huis maar tis nog maar wat vreemd allemaal hoor...
 
Het sneeuwt weer in Amersfoort. :/


Vanochtend tussen Meppel en Zwolle kon ik tijdelijk alleen het rechterbaantje benutten met de plof.... de linker was dichtgesneeuwt :X


Gelukkig was het maar over een stukkie van 20 kilometer ofzo.... de rest van de dag was briljant qua weer.... :]
 
@Maike...

Bedankt voor de taart.. hoop dat jij een leuke verjaring hebt gehad. Het was in ieder geval ff gezellig in het Hilversumse. *D

@Rom...

Lekkere cupcakes hoor... :P
 
Leuk programma op SBS6


Geld wisselen in Bali > 3x en 3x genaaid :')
En dan een stukje scooterrijden en aangehouden worden voor niets en direct moeten betalen :')
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag en vanavond 21 MF-ers over de vloer gehad (ook samen bij mij alle meegebrachte heerlijkheden gegeten).
Er was zoveel dat ik nu voor 21 man chili-con carne over heb. Iedereen zat al vol.
Dan maar de vriezer in: het blijft toch nog even winters (chili) weer zodat ik het wat later weer kan ontDOOIEN.
 
Laatst bewerkt:
goeie morgen :W

zonnetje schijnt *O* , ijs op de auto -O-
en weer gewend aan de zomertijd, interne wekker maakte mij keurig om half zeven wakker :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan