cb450: info gezocht

11 apr 2013
10
0
provincie Antwerpen
hallo,

ik heb een cb450, die omgebouwd was tot circuitracer
er zijn geen papieren en weten niet welk type dit is
is er iemand die aan de hand van deze foto's herkent welk type/welk jaartal dit is?







alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Zeker geen black bomber of een k1, vermoed dat hij van 1972 is, hij heeft al een schijfrem vooraan, de K1 heeft nog een trommelrem, ma aan de hand van framenummer is dat gemakkelijk na te gaan...
 
ik ben het met kiekendraad eens.
Overigens zou ik het eerder een caferacer willen noemen, met de verlichting e.d. er nog op.

wie weet is het wel een cb500t (gezien de achterveren :? ).
 
Laatst bewerkt:
- aantal versnellingen weet ik nog niet, de motor zit vast
- framenummer staat er inderdaad op; zal ik vanavond bekijken en doorsturen. met de eerste cijfers weten jullie waarschijnlijk voldoende?

merci!
 
ik weet het niet zeker of het de zelfde is maar jaren geleden heeft hans grimbergen uit noordwijk met zo,n honda geracet die had ik met mn schoonvader en schoonbroer weg gehaald langs de afsluit dijk omdat hij niet meer wou lopen en aan hans cq motorclub noordwijk gegeven en kees schot heeft hem omgebouwd met hans samen. volgens mij zijn beide heren nog lid van de motorclub noordwijk misschien kan via hun aan info komen
 
Wegens tijdsgebrek staat deze cb450 nog altijd in dezelfde staat. Motorblok is intussen los maar motor is nog niet draaiende.

Ik ga hem terug te koop zetten. Heeft iemand uit deze groep interesse om de cb450 over te nemen?
 
Heb misschien wel interesse. Wat had je als prijs in gedachten? (mag ook per PB als je wil)

Ook niet onbelangrijk, waar staat de motor ergens? (woon zelf ook in Belgie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan