Piaggio Beverly 500 Probleem

BVRLY

Rookie
24 apr 2013
9
0
Hoi iedereen ,

Via deze weg wil ik gelijk de gelegenheid nemen om mijzelf even voor te stellen,

Mijn naam is Ralph, 27 jaar oud en in het bezit van een Piaggio Beverly 500 uit 2003.


Nadat ik het tijd vond om de beverly van een nieuw kleurtje te voorzien ben ik 1,5 maand geleden begonnen met het demonteren van de kappen.

Kort daarna bij de spuiter gebracht om ze uiteindelijk weer mooi gespoten terug te krijgen.

Vorige week ben ik dan ook begonnen met het terug monteren van alle kappen en na ook de laatste stekkertjes in de tellerkap geklikt te hebben was het moment daar om de Beverly weer eens te starten. Maaaaaar, er gebeurde helemaal niets.

De accu is 100% en ook de binnen verlichting en het elektrisch slot van de Buddy werkt.
Bij het omdraaien van de sleutel krijg ik geen contact, er verschijnen geen dashboard lampjes, geen verlichting voor en achter, geen knipperlichten niets werkt.

Ik kan het me niet voorstellen dat ik een stekkertje ben vergeten aan te sluiten of een kabelbreuk ergens veroorzaakt heb.

Wellicht dat jullie tips kunnen aandragen wat ik zou kunnen checken.
Misschien dat dit gedeelte juist via één kabel loopt die iemand weet te zitten of is het iets waar ik totaal niet aangedacht heb ?!

Iedereen alvast bedankt voor het meedenken!

:W Ralph
 
Klinkt als een probleem met je contactslot of hoofdzekering: de binnenverlichting en elektrisch slot werken uiteraard ook met de motor van contact af.

Ik zeg: Hoofdzekering, zekeringenkast, en daarna evt. je contactslot nalopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan