Piaggio Beverly 400 S

Bv400

Rookie
1 nov 2023
3
0
Beste mede motorscooter rijders,

Ik heb een Piaggio Beverly 400 s uit 2021 helemaal orgineel top ding,

Heb sinds kort een probleem dat is dat de motorscooter uit valt na een tijdje te hebben gereden de motor scooter start niet meteen ik zet de motor uit en loop een rondje of wa br even 10-15 minuten daarna start de motor weer en is er niks aan de hand

Heeft iemand hier ervaring mee of wat de oorzaak zou kunnen zijn heb er nog geen 4000 km op zitten
1000 km beurt gehad
Was een maand op vakantie geweest motor stond stil al die tijd accu was wel leeg denk door dat me zadel niet goed dicht was (blijft lampje branden) onderhoudje gegeven olie wissel olie filter vervangen de bougie was nog goed filter was nog schoon daarna begon de motor steeds uit te vallen na een tijdje gereden te hebben,

Help me out Guys! <3
 

Bijlagen

  • IMG_3609.jpeg
    IMG_3609.jpeg
    161,6 KB · Weergaven: 2
Standaard check bij dit soort problemen is de ontluchting van de tank. Als hij uitvalt even de vulopening openen.
Als hij het dan direct weer doet: probleem gevonden.
Heb ik geprobeerd als ik de tank dop los draaide voelde ik gewoon druk in de tank even dop der af en weer dicht motor starte daarmee ook niet meteen alleen als ik 10-15 minuten wacht daarna start de motor alsnog er niks gebeurd is en kan ik weer een tijdje rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan