Yamaha Diversion uitlaat uitboren,DB killer ?

Sega578

MF veteraan
9 jan 2013
1.976
8
Veendam
Hoi,

Ik heb een yamaha diversion uit 2002.
Hij maakt niet zoveel lawaai ik zou er sportdempers onder kunnen gooien.
Vandaag heeft iemand tegen mij gezegd dat de db killer er nog inzit en dat ik hem uit kan boren de uitlaat zodat die meer lawaai maakt.
Mijn vraag is of het kan en of het echt de db killer is als ik mijn vinger erin stop voelt het wel als een buisje met aan het eind een randje.
En wat zijn die lasnaden aan de onderkant van mijn motor? hier wat foto's\

Groeten: Dennis.

Foto-TZNLMHMJ-D.jpg

Foto-Z7NOC4TH-D.jpg

Foto-KJNQ8GZS-D.jpg

Foto-83LH8BEX-D.jpg
 
Eventueel tweedehands dempers van een diversion zoeken voor een laag prijsje en het hierop uitproberen? Ken ook iemand bij de fzrclub die dat met de standaard uitlaat van de fzr1000 heeft gedaan en hier komt nu een mooi donker geluid uit.
 
Als je oude uitlaten nog knap zijn kan je ze beter proberen te verkopen en een paar leuke aftermarket uitlaten scoren. Uitboren daar worden ze niet beter van. Voor de 600 zijn ook goedkope 4-in-1 setjes leverbaar. Vooral als je e-keur niet zo belangrijk vindt.
 
Als je oude uitlaten nog knap zijn kan je ze beter proberen te verkopen en een paar leuke aftermarket uitlaten scoren. Uitboren daar worden ze niet beter van. Voor de 600 zijn ook goedkope 4-in-1 setjes leverbaar. Vooral als je e-keur niet zo belangrijk vindt.

heb je toevallig wat liggen bolski?
Ik heb wel iemand die mijn uitlaat eventueel wou kopen
 
Ik zou niet aan de ori dempers gaan knoeien, als er iets niet helemaal goed gaat moet je alsnog andere kopen. ( je zal ze de kost moeten geven die gatenkaas gemaakt hebben van hun ori dempers) Originele verkopen ( of gewoon houden en in de schuur ermee) en aftermarket erop.
 
oke dat zou inderdaad kunnen proberen ik denk dat ik dat maar ga doen ;)
ik heb nog niet iets van een filmpje kunnen vinden van hoe dat ongeveer zou gaan klinken :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan