MF 't Gooi Nummer 138 > wie heeft de zon gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ben nieuw hier en zag dat er morgen een rit gereden gaat worden, mag iedereen daar bij inhaken??
Hoor het graag.

Groetjes,

Judith (uit Kortenhoef)
 
Hoi Judith.

Welkom hier.

Misschien handig om even te vertellen wat je rijstijl is en waar je op rijd enzo? (kleine voorstel ronde :P)
Maar ik denk dat de voorrijders morgen er geen problemen mee hebben als je aanhaakt :) :]
 
Hoi Judith.

Welkom hier.

Misschien handig om even te vertellen wat je rijstijl is en waar je op rijd enzo? (kleine voorstel ronde :P)
Maar ik denk dat de voorrijders morgen er geen problemen mee hebben als je aanhaakt :) :]

Fazer 600 en nét haar rijbewijs gehaald, dus rustig en even wennen.
Welkom Judith.
 
Naaf!

*O* *O* *O* Gefeliciteerd Claudia :j *O* *O* *O*

Achi, :} Nette tijd zeg!!
Teun, congratz met de aankoop, en rustig met je bolletje!!
Erwin :W Long time, no see!!
Welkom Judith!


Zo naar mandje.. :W Trusten all!!
 
Hoi allemaal,

Inderdaad net twee maanden mijn rijbewijs wel >1500 km erop zitten al en inderdaad in de koude wintermaanden gelest en op een ijskoude dag examen gedaan

Lijkt me erg leuk als ik mee mag rijden morgen maar is wel even onder voorbehoud, ben nu druk bezig om mijn beschikbaarheidsdienst van mijn werk over te schuiven naar een collega...
 
Gefeliciteerd Claudia! Nog vele gezond jaren en veilige :] toegewenst! *O*

Afgelopen tijd lekker druk geweest. Nieuwe cv op gas (was elektr warmtepomp), balhoofdlagers van mn ktm vernieuwd en veel tijd samen leuks doen met mn lief meid.

Vandaag nieuwe motorpak gehaald, textiel. Revit Sand 2. *O*

[afbeelding]

Met je lieve wie? Heb ik wat gemist Erwin? *D
 
Hoi allemaal,

Inderdaad net twee maanden mijn rijbewijs wel >1500 km erop zitten al en inderdaad in de koude wintermaanden gelest en op een ijskoude dag examen gedaan

Lijkt me erg leuk als ik mee mag rijden morgen maar is wel even onder voorbehoud, ben nu druk bezig om mijn beschikbaarheidsdienst van mijn werk over te schuiven naar een collega...

Hoi Judith, welkom hier! :W

@Teun: pas maar op, ik denk dat je vriendin het niet leuk vind dat je de hots hebt voor Romana... :X
 
Wat een sportmannen hier, teun : je hebt natuurlijk maar 1 lichaam dus zuinig op zijn maar snap dat de drang er ook is.
Achi : heb je toch je pr verbeterd iets om trots op te zijn !!
Erwin : ktm weer netjes op orde *D
Judith :W
Jobje en de rest slaap lekker :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan