Triumph Speed Triple topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh,

Paar weekjes niet gekeken hier, iedereen fijn aan het sturen?


Mijne doet het weer aan alle kanten, inclusief de cockpit die elke keer een canbus storing gaf. Heb de boel gereset en voila het werkt weer :Y

Heb wel sinds een paar dagen ( of het valt mij opeens op) een lichte tik ergens rondom het blok. Het is vrij zacht en gelijkmatig met de toeren maar toch.. beetje zitten speuren enigste wat ik kan bedenken dat het de kettingspanner gaat zijn, is dit inderdaad een moeizaam duur klusje bij de triple?
Of ben ik een hypochonder die teveel problemen zoekt bij geluidjes? :+
 
iemand ervaring met deze uitlatenboer?

Trident Exhausts

ik wil hier de carbon stubby racecan bestellen voor mijn T509... geen zin om een nieuwe uitlaat te gaan verbouwen, en wil zo min mogelijk uitlaat voor mijn wiel hebben, dus lijkt me wel wat.

(daarna duostepjes eraf en kleine kentekenplaathouder, en mijn speedy is af :)
 
Moguh,

Paar weekjes niet gekeken hier, iedereen fijn aan het sturen?


Mijne doet het weer aan alle kanten, inclusief de cockpit die elke keer een canbus storing gaf. Heb de boel gereset en voila het werkt weer :Y

Heb wel sinds een paar dagen ( of het valt mij opeens op) een lichte tik ergens rondom het blok. Het is vrij zacht en gelijkmatig met de toeren maar toch.. beetje zitten speuren enigste wat ik kan bedenken dat het de kettingspanner gaat zijn, is dit inderdaad een moeizaam duur klusje bij de triple?
Of ben ik een hypochonder die teveel problemen zoekt bij geluidjes? :+

niet gewoon kleppen getik?
 
Goedemorgen :W


Dat vind ik nou echt rukbanden!

:^

toen ik de Triple kocht zat er een vrij jonge avon voorband op.
In het begin best te doen, maar 3000 km verder vond ik hem erg zoekerig en nerveus worden.

Rij nu op Pilot Power Pure's, maar die zijn het ook niet voor mij.
 
iemand ervaring met deze uitlatenboer?
Trident Exhausts
ik wil hier de carbon stubby racecan bestellen voor mijn T509... geen zin om een nieuwe uitlaat te gaan verbouwen, en wil zo min mogelijk uitlaat voor mijn wiel hebben, dus lijkt me wel wat.
(daarna duostepjes eraf en kleine kentekenplaathouder, en mijn speedy is af :)

Ik had de carbon underseat versie, kwaliteit was niet verkeerd, alleen carbon na twee jaar was wel 'faded' desondanks dat het niet in de zon zat......... maakt wel een aardig herrie _O-

50060.jpg


50052.jpg
 
:^

liggen bij de cbr600f erop, maar ondanks dat ie nog niet op is, gaat deze er wel af. Is ook wel tikkeltje vierkant geworden, maar zwabber de zwabber vooral bij nat wegdek :X

nooit met avon gereden
wel mn handen meegewassen :X

wat ik vaak in tests zag terugkomen, was dat ze t onder optimale omstandigheden nog best aardig deden. niet echt het unique selling point waar men doorgaans naar op zoek is :N
 
Btw moest gister al het pekel modder en nog meer van die fiets af poetsen en toen zag ik dat allebei me koplampen kapot zijn.

Las volgens mij een tijd terug iets dat meerdere dit hadden?
 
niet gewoon kleppen getik?


Tja dat is de vraag, tis een enkel tikje niet heel hard en loopt mee op met het toeren van de motor? Als ik joeptoep bekijk heb ik bij de meeste wel het idee dat het meer herrie zou moeten maken voor een kettingspanner.


Geinig pijpen onder die t509 :Y
 
Vind ze persoonlijk nog meer in de bocht vallen dan de MPP. Maar bon ;)

Als het per se een volledig setje sport tour moet zijn, is de metzeler Z8 M/O nog een tikje beter. Gaat evenlang mee, nog meer grip in de regen, en stuurt lekker neutraal.
 
Metzeler banden zijn over het algemeen zeer goed. Ik heb nog niet zo lang geleden een setje online gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan