Triumph Speed Triple topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het stuk Hohe Acht van Adenau tot aan boven is een strak laken :Y

Maar als ik die locals daar zo als een banaan zie gaan over al die wegen, kun je alleen maar van leren denk ik dan :P

Mijn visie is tegenwoordig: Als je zo hard door al die bochten kunt, hobbelig of niet (en zonder af te hangen) dan ga je alleen maar nog harder wanneer je op een strak laken rijdt en wel af gaat hangen, zoals op het circuit :)
Bovendien vind ik het wel wat hebben, over zo'n hobbelweg knallen. Maakt het net wat spannender })

Deel je visie wel, maar die hobbelige weggetjes hebben mijn hart al eens vaker op hol doen slaan. Ben daar wel even klaar mee, tot nu toe steeds goed afgelopen.

Stukjevertrouwen kwijt denk :(
 
mijn triple

Foto550-XXBWTDTM.jpg
 
Lekker getoerd hier onder de triple rijders de afgelopen week lees ik! Jammer dat ik zover naar het noorder woon :(!

Heeft er iemand ook ervaring met het spuiten van het kuipwerk van de triple? Ik heb de mijne laten polijsten maar de fijne krasjes zijn er helaas niet uitgekomen. Ben benieuwd of iemand een indicatie kan geven naar wat de kosten kunnen zijn als je alles weer netjes in de lak laat spuiten? (Optie voor de winter)

En wat als je de triple laat spuiten in een andere originele kleur van triumph? Kan ik dan zwaaien naar een toekomstige leuke prijs bij een eventuele verkoop?

Heb mijn speed hier laten spuiten / airbrushen: nielspaint.nl. *O*
 
Lekker getoerd hier onder de triple rijders de afgelopen week lees ik! Jammer dat ik zover naar het noorder woon :(!

Heeft er iemand ook ervaring met het spuiten van het kuipwerk van de triple? Ik heb de mijne laten polijsten maar de fijne krasjes zijn er helaas niet uitgekomen. Ben benieuwd of iemand een indicatie kan geven naar wat de kosten kunnen zijn als je alles weer netjes in de lak laat spuiten? (Optie voor de winter)

En wat als je de triple laat spuiten in een andere originele kleur van triumph? Kan ik dan zwaaien naar een toekomstige leuke prijs bij een eventuele verkoop?

verplaatst naar nieuwe topic..
 
Laatst bewerkt:
:W
Møggel @ all

Dê grøte ūït Nørwêgèn !!

Mooi rijden hier alleen veel regen. Morgen gaat het zonnetje weer komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan