Water gepruttel uitlaat?

crazybiker46

MF veteraan
18 jul 2005
2.346
1
Sneek
Ik heb op mijn Gsr 600 een uitlaat gemonteerd van Mivv alleen er komt bij de linkpijp/katalysator en de linkerdemper/linkpijp water gepruttelt. Is niet normaal of moet ik de linkpijp bij de demper er dieper instekken (zit al bijna tot max) en de klem bij de linkpijp/katalysator nog vaster zetten (zit al goed vast en wil niet doordraaien anders knapt de schroef misschien) of moet ik de klem anders verstellen?
 
Als er water uit pruttelt dan lekt je pijp. Controleer of alle aansluitingen schoon zijn van aanslag etc.

De linkpijp moet tegen een "borst" stuiten, anders sluit ie minder goed af. De klemmen moeten op het einde van de pijp zitten.
Je hebt gelijk, ga niet als een dolle de zaak zo strak mogelijk aandraaien, dikke kans dat er iets knapt. Je kunt bij de motorboer siliconenpasta halen voor uitlaten, likje pasta op de goeie plek en de zaak moet dicht zijn.
GunGum (wordt vaak gebruikt bij uitlaatproblemen) wordt te hard en breekt dan door de trillingen.
 
Als er water uit pruttelt dan lekt je pijp. Controleer of alle aansluitingen schoon zijn van aanslag etc.

De linkpijp moet tegen een "borst" stuiten, anders sluit ie minder goed af. De klemmen moeten op het einde van de pijp zitten.
Je hebt gelijk, ga niet als een dolle de zaak zo strak mogelijk aandraaien, dikke kans dat er iets knapt. Je kunt bij de motorboer siliconenpasta halen voor uitlaten, likje pasta op de goeie plek en de zaak moet dicht zijn.
GunGum (wordt vaak gebruikt bij uitlaatproblemen) wordt te hard en breekt dan door de trillingen.


Is dat die verdikking op de linkpijp? En de linkpijp en de katalysator hebben van die inkepingen en daar komt water uit en bij de demper zelf waar de demper en linkpijp met elkaar verbonden wordt (linkpijp moet in de demper gestoken worden tot een verdikking). Ik kan de demper nog een beetje proberen aan te drukken tot hij helemaal tot die verdikking zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan