Open uitlaat

26 jan 2024
1
0
Gm. Ik heb een intruder vs 800 en wil de dempers er uithalen moet ik ook de sproeiers vervangen of geeft het geen probleem om alleen de dempers te verwijderen?
 
Ja hij moet opnieuw afgesteld worden. Dit model loopt al redelijk arm en zal nog armer gaan lopen met de dempers er uit.
Ook het pair systeem even onklaar maken anders krijg je aanzienlijke knallen uit de uitlaat (vooral als hij zo arm loopt en er niks meer gedempt wordt).

Buiten dat echt helemaal niemand je meer stoer vindt met je extra luide uitlaat.
 

Modbreak:

Echt heel veel offtopic verwijderd, ik zie wat veelplegers die elk topic als aanleiding zien om te gaan zitten chatten, die krijgen een topicban als ik dat vaker ga zien, snap je daarna nog steeds niet wat de bedoeling is in de afdeling techniek krijg je gewoon extragratis een forumban voor de afdeling techniek.
REGELS IN TECHNIEK (vragen & antwoorden)

**DE KANTINE** praat-café in TECHNIEK

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: D.D
Laat ik mijn antwoord dan anders formuleren.....

Je zal als je het technisch goed wil doen de motor opnieuw af moeten laten stellen. De motor zal namelijk (veel) armer gaan lopen.

Als je het moreel goed wil doen hoeft dat niet, want dan houdt je de motor gewoon origineel of met e-keur dempers. Open uitlaten zorgen er namelijk voor dat motorrijders op steeds minder plekken welkom zijn. Dat helpt de hobby van een hoop motorrijders om zeep en voor een behoorlijk aantal mensen hier op dit forum brengt het mogelijk ook hun broodwinning in gevaar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan