Het grote Husaberg topic 2

Heel veel vind je ze niet nee maar af en toe staat er wel eentje op 2dehandssites ;)
Kan de plaat later altijd terug aanvragen heb er gwn ff geen tijd/zin meer in en om er een paar keer per jaar mee te rijden een heel jaar verzekering betalen is ook niet leuk voor dat geld rijd ik een paar keer op mettet :P
 
Ooh. Dan snap ik het wel. Als je hem toch terug gaat krijgen. En ik weet er 2 in belgie. Is nog voordeliger ook. Staan beide op 2dehands. En aantal weken geleden had jtx er 1
 
Klopt er staan er volgens mij zelfs 3 op kapaza. Echter koop ik liever eentje op nl kenteken.
Dafalganhooligan ben jij op een ander forum toevallig elvis?
 
Geen nadeel behalve de tijd die invoeren kost. Verder heb ik jammer genoeg op dit moment niet genoeg kennis om te kijken of het een goed exemplaar is.

Zit ook nog te twijfelen om een fs570 te halen voor op straat en op het circuit of toch een fs650 voor op straat en een andere supermoto voor op het circuit.

Toevallig niet bekend als Elvis op het nurnburgring forum?
 
Laatst bewerkt:
Geen nadeel behalve de tijd die invoeren kost. Verder heb ik jammer genoeg op dit moment niet genoeg kennis om te kijken of het een goed exemplaar is.

Zit ook nog te twijfelen om een fs570 te halen voor op straat en op het circuit of toch een fs650 voor op straat en een andere supermoto voor op het circuit.

Toevallig niet bekend als Elvis op het nurnburgring forum?

Mijn FS570 uit 2011 is te koop. 116 uur gelopen. :]
 
Bij brouwer staan alleen crossers.

Was van plan na dit seizoen te kopen echter als er een mooi aanbod langskomt koop ik hem direct.
 
proficiat ktm demper zal wel passen alleen ophangbeugel zal wel anders zijn wss
vandaag de plaat indienen ik zal alleen nog maar op circuit rijden dit jaar 7 sept clastres en erna een paar keer mettet als het deze winter terug open gaat sm parcours :)
[~[url="http://i242.photobucket.com/albums/ff283/Tomtriumph/IMG_02981_zps2wbxyunm.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i242.photobucket.com/albums/ff283/Tomtriumph/IMG_02971_zpstbjcjdu7.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i242.photobucket.com/albums/ff283/Tomtriumph/IMG_02961_zpsx66aalcb.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i242.photobucket.com/albums/ff283/Tomtriumph/IMG_03011_zpssnz4mpxx.jpg"]afbeelding~][/URL]

Blij dat je hem niet weg doet *O* *O* .
Als je wat data hebt van mettet[vrij trainen]
wil ik ze ook graag weten, dan komen we weer die kant op .
Zo'n baan hebben we hier niet |( .
 
Bij brouwer staan alleen crossers.

Was van plan na dit seizoen te kopen echter als er een mooi aanbod langskomt koop ik hem direct.

Ik heb een mooi aanbod voor je.

Husaberg FS570 uit november 2011 met Akrapovic titanium demper (met carbon eindkap) en andere mapping.

120 uur gelopen

Afgelopen 10 uur:
- Nieuwe Varta accu
- Brandstofpomp vervangen
- Voorvork geserviced (SKF Green keerringen)
- Schokbreker geserviced
- Kleppen gesteld (1 uur terug)
- Nieuwe bougie (1 uur terug)
- Nieuwe olie incl. filter (1 uur terug)

En dat voor de bodemprijs van €5800,- euro.
 
Laatst bewerkt:
120u met goed onderhoud is niet veel mijne had 233 u toen ik het blok checkte en de nicasil laag/cilinder was nog als nieuw ook de originele zuiger zag er nog perfect uit alleen de segmenten klein beetje slijtage en de zuiger was 0.03mm afgesleten in diameter maar kon je niets aan zien ben zeker dat ie over de 300 uur ging lopen zonder problemen :Y

Ja Menno hoop dat mettet open zal zijn ben er vorig jaar niet geraakt ik zal me in de middengroep inschrijven :) ben geen held in offroad :P
 
Iemand hier interesse in setje blauwe husaberg wielen. Goede banden, zgan michelin bib mousses erin. Velgen hebben wel wat plekjes van banden omlepelen. voor de rest wel goed. voor fotos even je mail adres sturen in een pb
 
Ik heb een mooi aanbod voor je.

Husaberg FS570 uit november 2011 (Nederlands kenteken)
Opties:
- 5 inch achterwiel
- Goedgekeurde Akrapovic Titanium demper met Carbon eindkap.
- Andere mapping voor de demper
- Husaberg Powerparts koppelingsdeksel
- Handkappen met aluminium beugel
- Stuurverhogers

120 uur gelopen

Afgelopen 10 uur:
- Nieuwe Varta accu
- Brandstofpomp vervangen
- Voorvork geserviced (SKF Green keerringen)
- Schokbreker geserviced
- Kleppen gesteld (1 uur terug)
- Nieuwe bougie (1 uur terug)
- Nieuwe olie incl. filter (1 uur terug)
- Nieuwe luchtfilter (1 uur terug)

En dat voor de bodemprijs van €5800,- euro.

Even een foto van de motor:
20150905112124_zps4gg5w6nl.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog iemand die een fs 650 wil volledig gereviseerd 2008 model paar uur geleden nieuwe drijfstang/krukaslagers/zuiger/(dubbele) klepveren/nokkenasketing....
Opties:
-5inch achterwiel
-handkappen
-valblokken
-vering verlaagd
-andere einddemper

Revisie was niet goedkoop en motor heeft sindsdien amper 5u gereden mag weg voor een goed bod is een goeie motor maar heeft wel wat gebruikssporen technisch perfect in orde en gaat hard :P
 
Die van mij mag ook weg, ga overstappen op een nieuwere 450 circuit fiets.

- FMF titanium megabomb uitlaat met akra demper
- Supermoto afgeveerd op 80/90kg door OS Racing
- Een hoop Husaberg powerparts
- Voorvork geannodiseerd
- KTM powerparts kroonplaten met kortere offset en die blauw laten annodiseren
- Slipperclutch
- Beringer 6 zuiger remmerij
- Eind mei voorzien van nieuwe zuiger en koprevisie

Zit een compleet nieuwe kappenset bij in de verpakking.

11695943_856153717800496_2393949442302570809_n.jpg


Bij interesse stuur maar een PB!
 
Terug
Bovenaan Onderaan